Belén Esteban és considerada per la faràndula televisiva com la princesa del poble i, en aquesta línia, ha sigut la primera a arribar a La Revuelta després del dia de Reis. La col·laboradora del desaparegut Sálvame i actual copresentadora de Ni que fuéramos ha tornat a visitar el late show de David Broncano per satisfer una promesa que va fer a un dels últims programes del 2024. Esteban es va emparaular amb Lalachus i Broncano que si guanyaven en audiència a les Campanades, tornaria com la primera convidada de l'any i faria el que ella volgués. Els companys de La Revuelta no han tingut més remei que acceptar-ho. No només es van endur la victòria al programa especial de la nit de Cap d'Any a nivell estatal, sinó que també han assolit el cim de les audiències en el seu retorn.
El primer programa de l'any de Broncano, Lalachus i Esteban ha sigut el més vist del prime time a Catalunya amb 267.000 adeptes (13,6% de quota de pantalla). El retorn ha doblat les xifres de les reemissions que La1 projectava durant l'època nadalenca, que en l'últim programa va aglutinar 149.000 televidents catalans (7,3%) i que va fer el mínim el 2 de gener amb la repetició de l'entrevista a Marc Cucurella. L'última edició aconsegueix resultats contraris. El d'aquest dimarts s'acosta al màxim del format a Catalunya, que el 28 de novembre va tocar sostre amb 286.000 espectadors (15,9%) amb la visita del pilot Jorge Martín. Broncano torna a passar per sobre de Motos, que ha convidat els actors María Hervás i Fernando Gil. A Catalunya baixa 44.000 teleespectadors i n'anota un total de 150.000 (7,7%); mentre que a escala estatal en perd 100.000. S'empetiteix davant La Revuelta, que guanya amb 2,3 milions de seguidors (17,4%) davant dels 1,8 (13,2%) d'El Hormiguero.
El Sense Ficció, en segon pla
Entre el xou de Broncano i el de Trancas i Barrancas s'ha col·locat el programa de documentals i reportatges de TV3. El film Sobre la línia: La història de Richard Williams ha posat sobre la taula la vida d'una de les figures més preponderants del tenis estatunidenc i internacional, a més d'entrenador i pare de les guardonades Venus i Serena Williams. El documental d'importació estatunidenca i de 90 minuts de duració ha guanyat la segona plaça en el rànquing d'espais més vistos del prime time. Fins a 166.000 televidents (9,4%) han presenciat les vivències de l'esportista a través d'entrevistes exclusives i gravacions casolanes.
Una xifra total que continua la tendència a la baixa dels darrers programes. Respira Mama, emès el 10 de desembre, va aconseguir 170.000 seguidors (9,6%), lluny dels 257.000 (14,4%) que el format va obtenir amb Et faran un home el dia 3 del mateix mes. És a partir d'aquest documental que el format ha baixat els seus suports d'una manera gradual, tot i que el format es va entrebancar amb el film sobre el grup musical Stay Homas titulat La banda que no hauria d'existir, que va acumular 61.000 espectadors (4,7%).
TV3 i La1 creixen lleugerament
Les televisions públiques augmenten un punt les seves audiències generals del 7 de gener. TV3 torna a encapçalar el llistat dels canals amb més públic amb un 13,6% de quota mitjana de pantalla. El Telenotícies migdia reapareix en les primeres posicions dels programes amb més visualitzacions i es col·loca en la segona plaça, darrere dels informatius presentats per Carles Costa al vespre (341.000 televidents, 23,1% davant 472.000; 25,3%). La televisió catalana ha tornat a fer xifres al day time malgrat perdre a l'horari de màxima audiència amb formats de la talla de Cuines (19,9%) o Com si fos ahir (15,2%). La Selva (7,7%) no ha pogut amb el magazín d'Ana Rosa Quintana (8,2%) ni La Promesa (14,1%), que esdevé un dels programes més vistos de La1.
Televisió Espanyola anota un 10,1% total amb el seu màxim al prime time. Aquí la Tierra (12,3%) es queda per sota d'Està Passant (16,1%) tot i ser el tercer espai amb més audiència per al canal. El Telediario del vespre (11%) creix en públic i aconsegueix ser el setè més vist de la jornada. Telecinco aguanta el pols contra Antena 3 i manté la tercera posició amb un 8,3% global, que fa ombra al 7,8% del canal del grup Planeta. Ho aconsegueix gràcies a Gran Hermano Dúo (mitjana de 10%) i els informatius del migdia (10,3%), superiors als programes preferits del seu competidor que fa xifres amb La Ruleta de la suerte (16,2%) i Pasapalabra (10,2%).