Les Campanades de TV3 (38,8%) baten a Pedroche (23,8%) que torna a guanyar a La 1 a Espanya

Antena 3 repeteix el 'sorpasso' a Espanya i Miki Núñez i Mariona Escoda reuneixen a 1.197.000 espectadors (43,1%) durant el raïm

Publicat el 02 de gener de 2023 a les 08:19
Actualitzat el 04 de gener de 2023 a les 16:57

Antena 3 repeteix el 'sorpasso' a Espanya i Miki Núñez i Mariona Escoda reuneixen a 1.197.000 espectadors (43,1%) durant el raïm

TV3 va tornar a ser la cadena preferida per acomiadar l'any 2022 a Catalunya amb 1.197.000 espectadors i un espectacular 43,1% (1.163.000 espectadors i 38,6% al 2021) durant el minut exacte del raïm. Un increment de +34.000 espectadors i + 4,5 punts.

El programa especial de les Campanades (23.33 a 0.14h) va aconseguir 952.000 espectadors i un 38,8% (1.004.000 espectadors i 35,2% al 2021). Un increment de +3,4 punts respecte al 2021, però -52.000 espectadors.

L'"efecte Pedroche" d'Antena 3 tampoc va poder aquest any amb TV3 i la cadena privada va repetir el segon lloc amb 586.000 espectadors i un 23,8% (619.000 i 22,3% al 2021). La 1 amb Ana Obregón i Los Morancos va quedar tercera amb 381.000 (15,3%), una caiguda de -170.000 espectadors i -4,5 punts.

31/12
16,8 13,0 10,1 7,0 5,0 4,6 3,3 0,4
AUDIÈNCIA CAMPANADES 2022-2023
952.000 38,8%
586.000 23,8%
381.000 15,3%
122.000 6,4%
113.000 4,5%
67.000 2,7%
37.000 1,5%
10.000 0,4%

A Espanya, La 1 retalla distàncies amb Pedroche i TV3 supera a Tele 5

L'èxit de les Campanades de TV3 va ser tal, que la cadena pública va superar a les de Tele 5, La Sexta, La 2 i Cuatro al conjunt de l'Estat durant el minut del raïm.

Les Campanades d'Antena 3 amb Cristina Pedroche i Alberto Chicote van tornar a guanyar a Espanya amb un 33.5% i 5.235.000 espectadors. Una reculada de -0,2 dècimes i -1.073.000 espectadors respecte al 2021. Al minut exacte del raïm (de 0.00 a 0.01 hores), Antena 3 va créixer fins als 6.666.000 espectadors i un 39%. Això són -868.000 seguidors i +1,1 punts que al 2021.

Font: Dos30

La 1 amb Ana Obregón i Los Morancos, va aconseguir un 23.6% i 3.723.000 espectadors, un creixement de +1,2 punts, però un pèrdua de -462.000 seguidors. Al minut exacte del raïm, La 1 va reunir a 4.469.000 i un 26.1% (-289.000 seguidors i +2,2 punts).

Font: Dos30
PRIME TIME
  • El Polònia (27,5%) millora +2,3 punts i l'APM? (25,1%) perd -0,7 dècimes
  • José Mota (15,5%) creix +1,9 punts a La 1
Polònia 522.000 27,5%
APM? 451.000 25,1%
Feliz 2023 (23h) 318.000 17,3%
Sálvese quien Putin 280.000 15,5%
Adiós 2022 213.000 11,5%
Viva la fiesta en nochevieja 122.000 6,4%
Cine. El Hombre de acero 118.000 6,6%
Cachitos. Karaoke 87.000 4,6%
Cachitos Nochevieja 83.000 4,7%
First Dates Nohevieja 43.000 2,4%
Fora de to 6.000 0,3%
POST CAMPANADES
  • L'APM? Session (21,8%) lidera i millora +1,7 punts el Post Campanades del 2021 i Cachitos cau del 18,7% de fa un any al 13,0%
APM? Session 369.000 21,8%
Feliz 2023 318.000 17,3%
Cantando al 2023 293.000 17,5%
Cachitos nochevieja 219.000 13,0%
Viva la fiesta en nochevieja 122.000 6,4%
Cine. Una buena madre 41.000 2,1%
Cine. Bad Teacher 40.000 2,3%
8tv en pijama 9.000 0,4%
VESPRE
  • El cine d'Antena 3 (12,5%) destrona a Llucià Ferrer (7,5%)
Multicine 3 198.000 12,5%
Atrapa'm si pots 118.000 7,5%
Fiesta! 132.000 8,5%
La Sexta Noticias 99.000 6,3%
Noticias Cuatro 94.000 6,0%
Cine de barrio 59.000 3,7%
Cine 3 47.000 3,0%
Agatha Christie 3.000 0,2%
TARDA
  • El cine de TV3 lidera la sobretaula (11,4%) i Antena 3 domina després (12,3%)
Multicine 2 188.000 12,3%
Multicine 1 166.000 10,6%
Tarda de cine 1 179.000 11,4%
Fiesta 132.000 8,5%
Tarda de cine 2 110.000 7,1%
Sesión de tarde 1 107.000 6,9%
Home cinema 2 99.000 6,4%
Cine 1 99.000 6,2%
Sesión de tarde 2 78.000 5,1%
Cine 2 73.000 4,8%
Home cinema 1 39.000 2,5%
Perry Mason 6.000 0,4%
Agatha Christie 6.000 0,4%

Al matí, el Sorteig de la Grossa de Cap d'Any, va punxar amb només 59.000 espectadors, molt lluny dels 136.000 espectadors (22,6%) del 2021.

RÀNQUING DESEMBRE 2022
13,3 10,1 9,9 8,2 5,3 3,8 2,9 0,7

Font: CCMA