Antena 3 repeteix el 'sorpasso' a Espanya i Miki Núñez i Mariona Escoda reuneixen a 1.197.000 espectadors (43,1%) durant el raïm
TV3 va tornar a ser la cadena preferida per acomiadar l'any 2022 a Catalunya amb 1.197.000 espectadors i un espectacular 43,1% (1.163.000 espectadors i 38,6% al 2021) durant el minut exacte del raïm. Un increment de +34.000 espectadors i + 4,5 punts.
El programa especial de les Campanades (23.33 a 0.14h) va aconseguir 952.000 espectadors i un 38,8% (1.004.000 espectadors i 35,2% al 2021). Un increment de +3,4 punts respecte al 2021, però -52.000 espectadors.
L'"efecte Pedroche" d'Antena 3 tampoc va poder aquest any amb TV3 i la cadena privada va repetir el segon lloc amb 586.000 espectadors i un 23,8% (619.000 i 22,3% al 2021). La 1 amb Ana Obregón i Los Morancos va quedar tercera amb 381.000 (15,3%), una caiguda de -170.000 espectadors i -4,5 punts.
31/12
16,8
13,0
10,1
7,0
5,0
4,6
3,3
0,4
AUDIÈNCIA CAMPANADES 2022-2023
952.000
38,8%
586.000
23,8%
381.000
15,3%
122.000
6,4%
113.000
4,5%
67.000
2,7%
37.000
1,5%
10.000
0,4%
A Espanya, La 1 retalla distàncies amb Pedroche i TV3 supera a Tele 5
L'èxit de les Campanades de TV3 va ser tal, que la cadena pública va superar a les de Tele 5, La Sexta, La 2 i Cuatro al conjunt de l'Estat durant el minut del raïm.
Les Campanades d'Antena 3 amb Cristina Pedroche i Alberto Chicote van tornar a guanyar a Espanya amb un 33.5% i 5.235.000 espectadors. Una reculada de -0,2 dècimes i -1.073.000 espectadors respecte al 2021. Al minut exacte del raïm (de 0.00 a 0.01 hores), Antena 3 va créixer fins als 6.666.000 espectadors i un 39%. Això són -868.000 seguidors i +1,1 punts que al 2021.
Font: Dos30
La 1 amb Ana Obregón i Los Morancos, va aconseguir un 23.6% i 3.723.000 espectadors, un creixement de +1,2 punts, però un pèrdua de -462.000 seguidors. Al minut exacte del raïm, La 1 va reunir a 4.469.000 i un 26.1% (-289.000 seguidors i +2,2 punts).
Font: Dos30
PRIME TIME
El Polònia (27,5%) millora +2,3 punts i l'APM? (25,1%) perd -0,7 dècimes
José Mota (15,5%) creix +1,9 punts a La 1
Polònia
522.000
27,5%
APM?
451.000
25,1%
Feliz 2023 (23h)
318.000
17,3%
Sálvese quien Putin
280.000
15,5%
Adiós 2022
213.000
11,5%
Viva la fiesta en nochevieja
122.000
6,4%
Cine. El Hombre de acero
118.000
6,6%
Cachitos. Karaoke
87.000
4,6%
Cachitos Nochevieja
83.000
4,7%
First Dates Nohevieja
43.000
2,4%
Fora de to
6.000
0,3%
POST CAMPANADES
L'APM?Session (21,8%) lidera i millora +1,7 punts el Post Campanades del 2021 i Cachitos cau del 18,7% de fa un any al 13,0%
APM? Session
369.000
21,8%
Feliz 2023
318.000
17,3%
Cantando al 2023
293.000
17,5%
Cachitos nochevieja
219.000
13,0%
Viva la fiesta en nochevieja
122.000
6,4%
Cine. Una buena madre
41.000
2,1%
Cine. Bad Teacher
40.000
2,3%
8tv en pijama
9.000
0,4%
VESPRE
El cine d'Antena 3 (12,5%) destrona a Llucià Ferrer (7,5%)
Multicine 3
198.000
12,5%
Atrapa'm si pots
118.000
7,5%
Fiesta!
132.000
8,5%
La Sexta Noticias
99.000
6,3%
Noticias Cuatro
94.000
6,0%
Cine de barrio
59.000
3,7%
Cine 3
47.000
3,0%
Agatha Christie
3.000
0,2%
TARDA
El cine de TV3 lidera la sobretaula (11,4%) i Antena 3 domina després (12,3%)
Multicine 2
188.000
12,3%
Multicine 1
166.000
10,6%
Tarda de cine 1
179.000
11,4%
Fiesta
132.000
8,5%
Tarda de cine 2
110.000
7,1%
Sesión de tarde 1
107.000
6,9%
Home cinema 2
99.000
6,4%
Cine 1
99.000
6,2%
Sesión de tarde 2
78.000
5,1%
Cine 2
73.000
4,8%
Home cinema 1
39.000
2,5%
Perry Mason
6.000
0,4%
Agatha Christie
6.000
0,4%
Al matí, el Sorteig de la Grossa de Cap d'Any, va punxar amb només 59.000 espectadors, molt lluny dels 136.000 espectadors (22,6%) del 2021.