El talent culinari de La 1 arriba a quotes superiors al 35% abans de saber-se el nom del guanyador a les dues de la matinada
Duel de catalans a la final de 'Masterchef 9' i èxit d'audiència per a La 1. Prop de 300.000 catalans van veure el duel final entre els aspirants, que van seguir enganxats a la pantalla fins poc abans de les dues de la matinada quan es va conèixer el nom del guanyador. En aquell moment, més del 35% d'espectadors miraven La 1. La cadena pública espanyola va liderar el prime time a Catalunya amb un 23,2% i va deixar a TV3 amb un sol dígit amb el 'Sense Ficció', que va fer un baix 9,1% de quota. El lideratge del dia per a TV3 va tornar a ser gràcies als seus 'Telenotícies' que van ser els 3 espais més vistos: 'TN Vespre', amb 475.000 espectadors (24,5%), el 'TN Migdia' amb 451.000 espectadors (31,3%) i el 'TN Comarques' amb 369.000 (31,0%).
EVOLUCIÓ AUDIÈNCIA

PRIME TIME
La final de 'Masterchef' arrasa
- Masterchef (La 1): 284.000 (23,2%)
- Mujer (Antena 3): 214.000 (14,5%)
- Supervivientes. Ultima Hora (Tele 5): 188.000 (8,7%)
- Sense Ficció (TV3): 187.000 (9,1%)
VESPRE
El concurs d'Antena 3 i 'Sálvame' es reparteixen la franja
- Pasapalabra (Antena 3): 263.000 (18,5%)
- Sálvame tomate (Tele 5): 239.000 (16,7%)
SOBRETAULA I TARDA
La sèrie de TV3 lidera fins a les 16.40h i després Tele 5 domina
- Com si fos ahir (TV3): 265.000 (19,0%)
- Sálvame Naranja (Tele 5): 217.000 (18,3%)
- Sálvame Limón (Tele 5): 169.000 (11,9%)
- Tot es mou (TV3): 150.000 (12,3%)
MATÍ
La 'Planta Baixa' de TV3 lidera i supera en un 42.1% la quota de la cadena el dimarts
- Planta baixa (TV3): 161.000 (21,1%)
- Al rojo vivo (La Sexta): 83.000 (10,2%)
- El programa del verano (Tele 5): 56.000 (13,2%)
CADENES MÉS VISTES
TV3 lidera (14,9%) per sobre de Tele 5 (12,3%) i Antena 3 queda tercera (11,4%).