La batalla de Joc de cartes per descobrir quin és el millor plat tradicional de Lleida ha anat més enllà dels restaurants de Ponent i s'ha instal·lat, també, en la graella televisiva. El programa de TV3 ha aplegat 285.000 seguidors (16,3% de quota de pantalla) que han presenciat quin és el restaurant que serveix la cuina més típica de la regió. El Bar Lidia, al barri de Secà de Sant Pere (Lleida), ha obtingut aquest títol amb un banquet en què han destacat plats com la coca de recapte i les costelles de porc. A banda del concurs, el Joc de cartes d'aquest dimecres no ha aconseguit retornar a la marca que va assolir amb el primer episodi de la temporada, amb un resultat que s'aproximava als 450.000 televidents. El programa conduït per Marc Ribas ha caigut 9 punts respecte de la setmana anterior i ha deixat un marge mínim d'avantatge respecte del late night de David Broncano.
La Revuelta aconsegueix la segona plaça al prime time del dimecres. Fins a 284.000 espectadors (14,9%) han connectat amb el programa de David Broncano, que aquest cop s'ha tornat a centrar en el món de la interpretació i les xarxes socials. La primera convidada de la nit ha sigut l'actriu madrilenya Mina El Hammani (Élite, El Príncipe), que ha protagonitzat una espia que s'infiltra en l'Estat Islàmic a la pel·lícula Raqa, recentment estrenada a les sales de cinema. La segona en passar pel plató de Broncano ha sigut la influencer Laura Escanes (La Travessa), que també ha aprofitat l'oportunitat d'aparèixer al programa de La1 per promocionar el seu nou projecte, el pòdcast Entre el cielo y las nubes. A banda de respondre les típiques preguntes de La Revuelta, les dues convidades han coincidit a parlar sobre el seu estat sentimental. El format ha sigut encara més exitós a Espanya, en què s'ha coronat com el líder del prime time amb 2,2 milions de televidents (16,4%) i ha estat el programa més vist de la jornada a nivell estatal.
La competència de Broncano a Antena 3 ha baixat les seves audiències i es posiciona segon a escala espanyola amb 1,8 milions d'espectadors (13,5%). El Hormiguero no ha aconseguit captivar el públic amb la seva entrevista a Jorge Martín, el campió mundial de MotoGP que va haver de cancel·lar a última hora la seva cita amb La Revuelta la setmana anterior. Malgrat la polèmica sobre el seu pas pel programa de David Broncano, Pablo Motos no ha fet cap referència sobre el que va succeir al plató de La1. L'única indirecta que el presentador d'El Hormiguero li ha fet al motociclista ha sigut dient que, últimament, està "molt sol·licitat". El guanyador del circuit de Montmeló ha recalcat al llarg de la seva entrevista com ha estat el seu pas per la competició, així com la seva manera d'afrontar els reptes a través del suport psicològic professional. L'entrevista, que ha tingut un to planer i allunyat de discursos protagonitzats per Motos, tampoc ha tingut incidència a Catalunya. En aquest cas, el programa d'aquest dimecres ha aplegat 115.000 televidents (6%) i s'ha apropat a les xifres d'El Intermedio, amb 95.000 espectadors (4,9%).
TV3 ha tornat a ser líder de la jornada amb un 15,7% de quota de pantalla mitjana. El programes més vistos han sigut el Telenotícies Migdia (28,2%), que ha superat a l'edició del vespre (19,5%) i acumulen 366.000 espectadors cadascun. A banda de Joc de Cartes, Cuines (21%), Està passant (15,8%) i Com si fos ahir (18,5%) han destacat a la graella de la televisió pública catalana. Antena 3 (9% global) s'ha fet amb la segona posició amb Pasapalabra (13,9%) i el noticiari del vespre (8,9%). La1 (8,4% general) continua sent tercera amb Aquí la Tierra (10,7%) com a format més vist de la seva programació, a banda de La Revuelta. La Sexta (7,5%) supera Telecinco (6,2%), en què les notícies de les 20:00 (8,2%) i Reacción en cadena (8,6%) han sigut els més cotitzats per les cadenes, respectivament.