Nova jornada d'èxit per a TV3 a les audiències. Aquest dimecres, gràcies al Cita bestial, que ha dominat la graella amb la doble entrega final d'històries d'unió de persones i gossos que busquen una llar. El format conduït per Candela Figueras ha millorat clarament l'audiència de la primera temporada amb 225.000 i 142.000 espectadors en els dos capítols, i una quota de pantalla del 16,6% i el 12,6% respectivament.
Són shares significativament per sobre de la mitjana de la primera temporada, que va vorejar el 10%, i que confirmen l'èxit d'aquesta segona. Amb el tercer i novè lloc a la llista de programes més vistos del dia, el Cita bestial s'ha erigit en un nou èxit de la proposta d'entreteniment de la televisió pública de Catalunya, que ha copsat el top sis de continguts amb més audiència del dimecres i ha ocupat vuit places del top 10.
Ahir vam posar punt i final a la segona temporada de #CitaBestial3cat amb un doble capítol amb rècord d’audiència ☄️☄️☄️ https://t.co/nheQ5Ehv9w
— Àlex Cubero (@alex_cubero) July 31, 2025
Més enllà del Cita bestial, hi ha coses que no canvien. És el domini dels Telenotícies de TV3, i el de la nit ha aplegat 422.000 espectadors davant el televisor, amb la informació sobre el terratrèmol de magnitud 8,8 a la costa de Rússia i les alertes per tsunami a diversos països.
Les sèries i els concursos de TV3 també continuen amb la gran dinàmica d'aquest estiu, amb un gran protagonisme de Downton Abbey (215.000 espectadors i 19,3% del share) i l'Atrapa'm si pots (181.000 espectadors i 18,2% del share). I, a banda de la televisió catalana, només han destacat Viaje al centro de la tele amb la segona part dels "duets inoblidables" de l'arxiu de RTVE (144.000 espectadors i 12,1% del share) i La ruleta de la suerte d'Antena 3 (128.000 espectadors i 13% del share).