El programa de reportatges 30 Minuts anota el nombre d'epectadors més alt d'aquesta nit del diumenge. L'edifici MediaTIC, al Poblenou (Barcelona), ha sigut l'escenari principal d'aquest darrer episodi, en què s'han tractat extensament el funcionament de la Intel·ligència Artificial (IA), així com les seves virtuds i mancances, tot reflexionant sobre què ens fa humans i en què es diferencien la tecnologia i les aptituds humanes. Amb el debat sobre la implementació de la IA a la nostra quotidianitat, el 30 Minuts millora les xifres de la setmana anterior i suma 75.000 espectadors més (181.000), que es tradueixen en un 10,1% de quota de pantalla. Carmen Curlers, l'aposta de TV3 per ocupar les nits de diumenge aquesta tardor, no he tingut la mateixa sort. Amb la publicació dels dos primers capítols d'aquesta producció danesa, la televisió pública catalana s'ha endut 103.000 televidents (7,6%), molt per sota d'estrenes similars com la de Borgen (12,5%) ara fa un any.
Gran Hermano ha registrat, en canvi, la millor quota de pantalla a les franges que ocupa. El reality de Telecinco s'ha endut aquest cop 115.000 televidents (11,1% de share) que han seguit en directe el debat de la repesca. Quatre concursants han tornat a la casa de Guadalix de la Sierra, hi passaran uns dies, i només un d'ells podrà convertir-se en un concursant definitiu. El programa d'aquest diumenge, marcat pels retrobaments, polèmiques i tensions, ha assegurat els bons resultats que està anotant en les darreres edicions. Tenint en compte que el format va assolir el seu màxim a Catalunya el passat dijous (20%) i que el diumenge anterior va anotar un 14,1%, el reality està progressant en les audiències i fomentant el creixement de Telecinco al rànquing de cadenes més vistes.
A la segona posició del prime time s'ha trobat la pel·lícula d'acció i comèdia 2 Guns, emesa a La1. El film, que segueix a un agent de l'agència antidrogues dels EUA (Denzel Washington) i un oficial de l'exèrcit naval (Mark Wahlberg) que són ensarronats per un cap de la màfia mexicana, ha registrat 164.000 espectadors (10,2%). Més avall del rànquing, Una nueva vida ha acaparat l'atenció de 82.000 televidents (7%). La telenovel·la turca d'Antena 3 ha sigut, en canvi, l'espai més vist de la franja a nivell espanyol, per sobre de Gran Hermano i la pel·lícula de La1. Fins a 1,06 milions d'espectadors van connectar amb la televisió privada per seguir la història del Ferit, un jove que és forçat a casar-se per posar seny (fallidament) a la seva vida.
A Catalunya, TV3 s'ha posat al capdavant de les audiències amb un 11,5% de quota de pantalla mitjana. El Telenotícies vespre ha sigut l'espai més vist de la cadena pública (22,7%), seguida de ben a prop per l'edició del migdia (20,5%). També ha acumulat públic gràcies al 30 Minuts i el repàs dels millors moments de l'Atrapa'm si pots (10,1%), que aquest cop ha quedat segon a la seva franja. Aquí la Tierra, el seu competidor, ha guanyat amb un 12,2% de share i ha esdevingut l'espai més vist de La1. La televisió estatal (8,4% global) també suma espectadors amb 2 Guns i el Telediario del vespre (8,6%), que també s'ha convertit en el tercer informatiu més vist de la jornada. Les pel·lícules de Cuatro, però, l'han passat per davant: Pompeya (14,8%) ha sigut el quart espai amb més públic de la jornada i La legión del águila (11,3%) ha mantingut les audiències de la tarda. Aquests dos espais han fet que la cadena privada hagi escalat fins a la segona posició del rànquing amb un 8,7% de quota global.