Telecinco ha decidit tirar la tovallola davant la patacada d'audiència sense precedents de la seva gran aposta per a la franja de sobretaula després del final de Sálvame Limón. La sèrie Mía es la venganza, protagonitzada per la catalana Lydia Bosch, s'emetrà per darrera vegada a la cadena privada aquest divendres 14 de juliol després d'una setmana 'horriblis' amb unes audiències sota mínims.
La ficció va fer el seu mínim històric aquest dilluns 10 de juliol amb un 1,5% i només 20.000 espectadors. A Espanya el seu pitjor resultat va ser l'endemà, el dimarts 11, amb un 6,2% i 646.000 espectadors. Unes xifres insosteibles que han precipitat el seu final abrupte a la cadena de Mediaset. A partir del dilluns 17, la sèrie saltarà a Divinity i al seu lloc, Telecinco ampliarà la durada de l'Así es la vida de Sandra Barneda que començarà a les 15.45.
La sèrie que fins ara s'emetia de 15.45 a 16.45 només ha aconseguit una mitjana de 49.000 espectadors i un 4,0% de quota (6,9% a Espanya). Unes xifres molt per sota de les que aconseguia el programa de Jorge Javier Vázquez, que era la segona opció a Catalunya i la primera a Espanya.
A partir d'ara, la cadena fiarà la seva sort al magazín de Sandra Barneda que tampoc ha aconseguit suplir amb èxit a Sálvame. A Catalunya, Así es la vida només ha aconseguit 75.000 espectadors i un 7,0% (9,1% a Espanya), perdent el lideratge que ostentava l'espai de La Fábrica de la Tele. Pel que fa a la sèrie de Lydia Bosch, la cadena ja ha aturat el rodatge de nous episodis i els que ja tenia gravats els emetrà al seu canal temàtic de ficcions.