Tele 5 torna a allargar "Sálvame" amb una versió "Sandía" per competir contra "Pasapalabra"

La cadena privada suprimeix "Ya son las ocho" i aposta per "Sálvame Sandía" a la franja de 20 a 21h

Publicat el 23 de juny de 2022 a les 10:51
Actualitzat el 23 de juny de 2022 a les 16:42

La cadena privada suprimeix "Ya son las ocho" i aposta per "Sálvame Sandía" a la franja de 20 a 21h

Tele 5 està farta de veure com cada vespre Antena 3 arrasa amb el seu concurs Pasapalabra. Per això, la cadena privada ha anunciat que a partir del dilluns 4 de juliol, Sálvame ampliarà la seva durada amb una nova versió "Sandía". El nou format s'emetrà de 20 a 21h i ocuparà el buit de Ya son las ocho, que serà fulminat de la graella.

El recanvi es desconeix si serà definitiu o temporal durant l'època estival, a l'espera de trobar un nou format a partir del setembre. Amb Sálvame Sandía Tele 5 farà la seva enèsima aposta per reflotar la seva audiència. Un intent que no serà nou, mesos enrere ja ho va intentar amb altres versions com Sálvame Tomate, Banana, Cereza o Sálvame Lemon Tea, tot i que amb una sort desigual.

L'únic format que va ser capaç d'acostar-se al concurs d'Antena 3, va ser la versió Tomate, que va situar-se amb quotes al voltant del 15%, tot i que sense arribar a liderar la franja.

La pèrdua del lideratge de Tele 5 (a Catalunya lidera TV3 i a Espanya ho fa Antena 3), no només es deu a la baixada que ha patit a les tardes. Els darrers mesos ha vist la seva oferta de prime time no ha aconseguit els resultats d'altres temporades. Per això, les darreres setmanes s'ha tret del barret noves apostes més arriscades com Sálvame Fashion Week i Sálvame Mediafest.

Unes idees de la factoria de La Fábrica de la Tele (Sálvame, Socialité), que no han estat suficients per remuntar. Mentre l'especial musical es va quedar amb un fluix 10,3%, la desfilada de moda va liderar per la mínima amb un 13,4%. L'adéu de Ya son las ocho, se suma a la cancel·lació del magazín de tarda dels caps de setmana Viva la vida el 24 de juliol. Al seu lloc la cadena ja prepara un nou espai amb la productora d'Ana Rosa Quintana.