Núria Marín torna triomfant a l'"Està passant" de TV3 i se'n riu de l'alcalde de Madrid: "Cara poll..."

La presentadora i col·laboradora va ironitzar amb el casament de José Luis Martínez Almedia: "No sé com ha pogut tardar tant en ser pescat"

Publicat el 04 d’octubre de 2023 a les 10:47
Actualitzat el 04 d’octubre de 2023 a les 12:44

L'Està passant de Toni Soler a TV3 d'aquest dimarts 3 d'octubre, va batre el seu rècord d'audiència amb 272.000 espectadors i un 17,1%. Unes dades que van deixar al seu principal rival Pasapalabra a més de cinc punts de distància. L'espai va comptar amb la presència de la periodista aranesa Núria Marín, una de les incorporacions destacades d'aquesta temporada.

Riallera i divertida com sempre, la presentadora fa una secció setmanal sobre personatges mediàtics i les revistes del cor que no deixa mai indiferent. "Es casa el solter d'or de Madrid", va començar dient aquest dimarts als seus companys de programa, fent referència a la propera boda entre José Luis Martínez Almeida (48), alcalde de Madrid i Teresa Urquijo (26), 22 anys més jove que el polític del PP.

Domínguez, Marín i Soler a l'"Està passant"

"Li diuen carapoll..."

"A Almeida l'anomemen d'una manera molt divertida...", va seguir dient la presentadora. "Cara polla!", va deixar anar sense miraments Toni Soler. "Això! No has tardat ni un segon!", va confirmar Marin. "No sé com ha pogut tardar tant en ser pescat aquest senyor. No s'entén que un senyor tant sexy i tant ben vestit, hagi trigat tant en comprometre's. Està guapíssim", va espetar la presentadora amb ironia. "No us poseu fachaleco!", va afegir mentre mostrava una foto d'Almedia amb armilla.

Marín amb una imatge de Martínez Almedia (TV3)

Després d'això, Marín també va repassar a la futura dona de l'alcalde madrileny: "Ella es Borbó, tot i que no és un bombó. La seva àvia és cosina carnal del rei emèrit Joan Carles I. Com més cosins més endins... I sent l'emèrit...". "El que em preocupa és si la Isabel Díaz Ayuso anirà al casament. Almedia i ella s'odien...", va afegir.

Abans d'acabar, Marín va llançar un acudit que ella mateixa va titllar de "molt dolent". "M'agradaria que la Ayuso s'oferís a ajudar a l'Almedia amb la boda i li digués: "Yo te Ayuso". "Primer aplaudiment de la nit eh...", va espetar Soler amb ironia a la seva col·laboradora.