Mediaset allarga l'agonia de "Sálvame" i endarrereix el final del "Deluxe"

La cadena privada decideix estirar l'emissió del programa, mentre prepara el seu relleu amb Sandra Barneda al capdavant

Publicat el 06 de juny de 2023 a les 09:37
Actualitzat el 29 de juny de 2023 a les 20:26

Mediaset ha decidit endarrerir el final del Deluxe, el programa de l'equip de Sálvame que s'emet els divendres a la nit i que també serà cancel·lat. En un primer moment estava previst que l'espai s'acabés el 23 de juny, coincidint amb l'últim programa del magazín de tarda, però fa uns dies, la cadena privada va anunciar que havia decidit endarrerir-ho quinze dies, fins al 7 de juliol.

Ara i segons ha avançat Algo Pasa TV, el Deluxe dirà definitivament adéu el 14 de juliol. La raó del primer canvi va ser per "ajustos de programació", segons va explicar la cadena. Amb el segon endarreriment es busca donar més marge de preparació a La última noche, el nou espai per a la nit dels divendres que presentarà la catalana Sandra Barneda.

La pròpia Barneda també serà l'encarregada de conduir el nou magazín d'estiu que ocuparà el buit del programa de Jorge Javier Vázquez a la tarda i que estarà produït per Cuarzo (La isla de las tentaciones). Es dirà Así es la vida i s'estrenarà el dilluns 27 de juny.

Alguns dels col·laboradors de "Sálvame"

A partir del setembre, Ana Rosa Quintana agafarà les regnes de la franja de tarda i la seva productora, Unicorn Content, també s'encarregarà del nou format de la nit dels divendres.

Uns moviments que es produeixen enmig de la baixa mèdica del presentador de Badalona que no passaria pel seu millor moment anímic, tal i com va reconèixer ell mateix aquest dissabte. "En aquests moments, tornar és l'últim en el que penso encara que potser sigui el que més em vingui de gust demà. No ho sé. Ara com ara només puc dir 'Fins sempre'. 'Fins quan pugui'. 'Fins que sorgeixi'. I, per sobre de tot, gràcies. Gràcies a vosaltres, va valer la pena", va escriure Vázquez a les seves xarxes socials.