Laura Fa i Lorena Vázquez reivindiquen un programa del cor a TV3: "Ens diuen que no interessa"

Les dues periodistes van repassar la seva trajectòria al programa de Ricard Ustrell: "La nostra feina és igual d'important que la resta"

Publicat el 18 de juny de 2023 a les 13:35
Actualitzat el 21 de juny de 2023 a les 13:18

Les populars periodistes del cor, Laura Fa i Lorena Vázquez, conegudes com les Mamarazzis, van ser unes de els convidades del Col·lapse de Ricard Ustrell d'aquest dissabte per fer un repàs a la seva trajectòria. Una visita que va ser líder d'audiència. El programa va aconseguir una mitjana del 12,0% de quota i puntes del 15% durant la seva conversa.

Fa i Vázquez van reivindicar el seu paper i van demanar llançar algun dard contra TV3: "A TV3 teniu molts programes del cor, però clar els camuflem i els hi diem d’una altra manera perquè sembli que no els fem. El nostre problema és que som òbvies i ens hem equivocat. Hauríem d'haver dissimulat, perquè tu fas un El convidat i dius que és un programa d’entrevistes, quan en realitat és un programa del cor. Les preguntes que vosaltres feu als convidats són les mateixes que els faríem nosaltres en un programa del cor perquè quan entres en el terreny personal o íntim...".

Lorena Vázquez i Laura Fa a "Col·lapse"

Les periodistes van assegurar que mai han creuat cap línia vermella: "El nostre límit és la llei com a la resta del periodisme". "Nosaltres fem una premsa del cor molt inofensiva, divertida, amb un punt de mala llet, amb ironia i sarcasme.... L'humor català va en la línia de les Mamarazzi", van assegurar. Tot i això, Laura Fa va reconnèixer que també han fet enfadar a més d'un personatge: "Risto Mejide no em parla".

"Ens diuen que el cor no interessa a Catalunya"

Les Mamarazzis que col·laboren un cop a la setmana al Planta baixa d'Agnès Marquès amb una secció pròpia, van celebrar que ara es comença a parlar de la premsa del cor sense complexes i van reivindicar poder fer un programa propi a TV3: "A veure si convencem algú d’aquesta casa per fer un programa. Ho hem intentat molt i no… Ens diuen que a Catalunya el tema del cor no interessa i pensem que no és així. Continuarem insistint-hi. Hi ha star-sytem català i agrada".

"La feina dels periodistes del cor és igual d'important que la resta. Moltes vegades ens fan com si fóssim menors i no és així. Per exemple el nostre sector va ser qui va destapar el cas Nóos d'Iñaki Urdangarín", va assegurar Vázquez.