L'arriscada elecció de la influencer Laura Escanes com a presentadora de les Campanades d'aquest 2023 a TV3, ha resultat ser un èxit si és tenen en compte la reacció de la majoria dels espectadors a les xarxes socials. Escanes, va sorprendre amb un espectacular vestit del dissenyador Ze García, que fins i tot ha entusiasmat al diari La Razón. "Laura Escanes és la reina de l'elegància per donar les Campanades en TV3 amb un vestit de pedreria amb picada d'ullet al modernisme català", ha titular el diari madrileny lloant el look de la catalana.
La popular influencer i ara també presentadora de TV3, va conduir l'especial de Cap d'Any de la cadena pública al costat del cantant Miki Núñez, que va repetir per segon any consecutiu. La jove parella no va cometre cap error durant la mitja hora que va durar la retransmissió des de Barcelona i va demostrar la seva sintonia amb diverses bromes que van amenitzar l'espera abans del raïm.
Hay que decirlo, las campanadas en TV3 le han dado mil vueltas a las de TVE y Antena 3 https://t.co/a0iWdgvSGT
— Hugo Pérez Ayán 🪶 (@hp_ayan) January 1, 2024
Tot i que TV3 va tornar a ser la cadena preferida per acomiadar l'any a Catalunya amb 1.007.000 espectadors i un excel·lent 36,2% (1.197.000 i 43,1% al 2022) durant el minut exacte del raïm, Escnes i Núñez van perdre -190.000 espectadors i -6,9 punts respecte a l'any anterior.
A Antena 3, l'"efecte Pedroche" no va aconseguir fer el 'sorpasso' a TV3 però va obtenir un pic màxim del 33,9% a les 23:59h. En aquest mateix minut, Escanes va obtenir un 36,1% a TV3.
Però si hi ha una sentència unànime de la nit de Cap d'Any a la televisió, és l'elegància del vestit que va lluir Escanes, obra del dissenyador Ze García, l'estrella de les influencers del moment. De fet, la firma amb seu a Barcelona, també va dissenyar el vestit que va lluir Ana Mena a les Campanades de La 1 de TVE; i el d'Eva González que va conduir la gala especial d'Antena 3.
Realmente el triunfador de la noche ha sido Ze Garcia que ha vestido a Ana Mena, Eva González y Laura Escanes y las tres iban ESPECTACULARES. pic.twitter.com/1HsctPffps
— Gossip (@gossipkonigin) December 31, 2023
La també presentadora de La travessa va aparèixer amb un espectacular tul brodat a mà de pedreria amb tonalitats de color xampany i amb transparències, en una clara referència al modernisme català, també conegut com 'Art Noveau'. El disseny es complementava amb un abric de grans volums que recordava a la capa que va lluir Cristina Pedroche l'any 2020; i joies d'or i diamants de la catalana Rabat.
A la banda oposada, Cristina Pedroche va aparèixer amb un vestit orgànic i biodegradable elaborat amb un 80% d'aigua i unes sabates, de fusta de pi de Galícia. Un look que va tornar a provoxar una allau de bromes i comentaris negatius a les xarxes socials.
Para hacer tu vestido de la pedroche necesitas... un rollo de papel de plastico pincel y pintura turquesa... :) #CampanadasA3 pic.twitter.com/HL8t1eVIsp
— Jordi Cruz (@JordiCruzPerez) December 31, 2023
Doncs a mi em va semblar horrorós el no vestit de la Pedroche, seguim igual que fa 100 anys, una tia mitg en pilotes a la tele, q per fer joc diu q es pot desfer i qdar com sa mare la va portar al mon. Tant feminisme xq ? A veure si algun dia surt un tio ensenyan una mica
— Patrícia Giné (@GinePatricia) January 1, 2024
Es increíble la guerra que ha formado la gente acerca del vestido de Cristina Pedroche, comprando a ésta con Ana Mena, sobre la pertinencia de Jenni Hermosos en la 1, etc.
— Joaquín (@Joaquinmc1998) January 1, 2024
Sin embargo, a nivel de ELEGANCIA, las campanadas de TV3 han estado a años luz del resto, las cosas como son https://t.co/02iRoehdIV
Miki Núñez i el sexe
En el cas de Miki Núñez, que va lluir un vestit del sastre Oscar Sala, va generar certa polèmica quan va dir que els seus tres desitjos per aquest nou 2024 és tenir més sexe.
Un cop va finalitzar la retransmissió, el cantant terrassenc va publicar una imatge al costat d'Escanes, dedicant-li uens boniques paraules: "Donar la sortida del 2023 i l'entrada del 2024 al teu costat ha estat un somni. Gràcies per fer-ho tot fàcil, pels nervis, per les ganes de currar, per l'energia, la complicitat i el ketchup. Ets or Laura Escanes. El meu descobriment de l'any".