"La travessa" de Laura Escanes a 3Cat incrementa el seu pressupost i salta a la costa

La segona edició del reality es dirà "Expedició Mediterrani" i recorrerà 300 quilòmetres, del Cap de Creus al Delta de l'Ebre

Publicat el 27 de febrer de 2024 a les 10:45
Actualitzat el 27 de febrer de 2024 a les 13:21

La segona temporada de La travessa de Laura Escanes (27) tornarà amb novetats i canvis importants. La més destacada és que es dirà "Expedició Mediterrani" i canviarà el recorregut de muntanya per anar a la vora del mar. Els concursans començaran al Cap de Creus, i hauran de travessar tot Catalunya de nord a sud, fins a arribar al Delta de l'Ebre en una cursa frenètica pel litoral i prelitoral català.

La ruta de la segona edició serà més llarga. Més de 300 km caminant per paisatges espectaculars de Catalunya, que els nous concursants hauran de recórrer si volen arribar al Delta de l'Ebre i alçar-se guanyadors. Una altra de les novetats serà el premi final, que serà el doble que la primera edició. La parella guanyadora s'emportarà 20.000 euros.

Segons figura al Portal de Transparència de 3Cat, el programa produït per Aguacate&Calabaza Films, també augmentarà el seu pressupost, passant dels 810.000 euros de la primera temporada, a 1.361.669 euros de la segona. Una xifra molt similar al cost que va tenir la 9a temporada d'El Foraster amb 1.383.223 euros, i sensiblement inferior als 1,9 milions que s'endurà la tercera edició d'Eufòria.

Escanes: "No puc estar més agraïda"

A través d'un post al seu compte d'Instagram, Escanes ha celebrat l'inici del rodatge de la segona edició del concurs: "L’any passat va ser un somni, un repte, i una aventura poder presentar per primera vegada 'La Travesa' a 3Cat. No puc estar més agraïda a totes les coses bones que em passen... però això no ha acabat. Tornem a preparar aquesta aventura i molt aviat tornem a marxar perquè torna 'La travessa 2'. Que em pessiguin si us plau…"

View this post on Instagram

A post shared by Laura Escanes (@lauraescanes)

Escanes, d'influencer a presentadora estrella

Escanes, que compta amb prop de dos milions de seguidors a Instagram, ha aconseguit portar el seu èxit més enllà de les xarxes social. Primer va ser amb el pòdcast Entre el cielo y las nubes, a la plataforma Podimo, que li hauria reportat uns ingressos d'uns 200.000 euros, segons va publicar el diari Look, i ara com a presentadora de TV3. Escanes hauria guanyat entre 45.000 i 50.000 euros per presentar la primera edició de La Travessa.

Èxit de la primera temporada

Segons explica la cadena, la primera temporada ha tingut més d'1.500.000 reproduccions a la nova plataforma, que per cert, ja acumula més de 750.000 usuaris registrats des de la seva estrena. La travessa també ha obtingut un ampli ressò a les xarxes socials de 3Cat amb gairebé 10 milions de reproduccions. Destaquen els 5 milions de reproduccions a Instagram i els 4,4 milions a TiKToK.