La Kings League, la competició creada per Gerard Piqué que aquest diumenge va emetre la seva final al Camp Nou, amb 92.000 entrades venudes (a un preu d'entre 10 i 50 euros), ha aconseguit superar totes les expectatives. La final va batre rècords d'audiència a Twitch i a la televisió convencional.
Segons recull TV Top, que mesura les audiències de les retransmissions a Twitch, la final entre el campió ElBarrio i el subcampió Aniquiladores va tenir una audiència mitjana de 2 milions d'espectadors, i un pic màxim de 2,16 milions de seguidors. Unes dades que van convertir el partit en el més vist de tota la competició, superant al del debut de Ronaldinho que va tenir una mitjana de 1,97 milions i un màxim de 2,12 milions.
La totalitat dels partits de la Kings League, han aconseguit una mitjana de 557.000 espectadors, tot un èxit a Twitch, aconseguint mantenir a l'audiència enganxada durant tota la temporada.
A això, se li ha de sumar els espectadors que van seguir la nit especial de TV3 amb el 30 Minuts sobre la nova competició va arrasar amb un 19,1% i 396.000 espectadors i la retransmissió de la final va liderar amb 228.000 seguidors i un 14,3% i va aconseguir la seva millor quota en la franja de 25 a 44 anys amb un 19,8%.
"No ens ho esperàvem"
"No esperàvem que sortís tant bé. Avui és el clar exemple que a la gent li agrada", va dir Gerard Piqué als micros de TV3. Tot i això, va reconèixer que "em quedo amb el futbol que sempre serà l'esport rei". Ara, el repte serà mantenir i repetir l'èxit.
⚽🗨 Gerard Piqué, president de la Kings League
— 3Cat (@som3cat) March 26, 2023
"No ens ho esperàvem, però això demostra que a la gent li agrada"
"Això és futbol, però també entreteniment i volem que la gent s'ho passi bé"#KingsLeagueTV3
📲 https://t.co/syMPrVPKAK pic.twitter.com/MQnlCw3K0a
🏟️🔝L'Spotify Camp Nou ha viscut un ambient de luxe aquest diumenge amb més de 92.000 aficionats, que han viscut en directe la primera edició de la final four de la @KingsLeague
— Esport3 (@esport3) March 26, 2023
👑🔝La competició s'ha convertit en un autèntic fenomen entre el públic més jove 👇#KingsLeagueTV3 pic.twitter.com/CKn8TbzvuV