La incòmoda entrevista de Carmen Alcayde a Tevecat "No sóc una reventada"

Publicat el 13 de març de 2021 a les 09:55
Actualitzat el 13 de març de 2021 a les 21:18

El programa 'La Nova Normalitat' de Miquel Valls continua generant titulars cada divendres amb els seus convidats

La nova televisió Tevecat que ben aviat ocuparà l'espai que ha deixat la cadena del Grup Godó 8tv, continua apostant fort. Cada divendres, a les 23h, emet el programa 'La Nova Normalitat', que presenta Miquel Valls, que també és reporter de 'El programa de Ana Rosa'. Valls, que fa anys que treballa a Madrid ho aprofita i tira de contactes. Aquest divendres, una de les convidades van ser la periodista valenciana Carmen Alcayde, que va saltar a la fama per presentar al costat de Jorge Javier Vázquez el polèmic programa 'Aquí Hay Tomate'.

Parlant de l'èxit de Jorge Javier a la televisió, el periodista Arnau Vila, va preguntar a Alcayde sense pèls a la llengua. "Et molesta que cada vegada que t'entrevisten et preguntin per Vázquez?. Tu et sents una mica reventada?". La convidada sortir al pas defensant que no se sentia inferior per l'exit del seu company: "Jo també sóc periodista i sé treure les coses de context."No em considero una reventada, jo sóc happy". "Qui té més pasta ja sé qui és. És veritat que s'ha sabut posicionar molt bé a Tele5, jo he fet més coses aquí i allà", va defensar Alcayde.

L'ex del 'Tomate' també va explicar per què va decidir estudiar periodisme: "Alguns fan periodisme per anar-se'n de corresponsals a una guerra i jo ho vaig fer per divertir-me, fer el pallasso i entretenir". "Jo sóc actriu però m'agrada fer de mi mateixa i no em considero una "reventada", va afegir la valenciana.

Un altre dels col·laboradors és Carlos Right, cantant i ex-concursant d''OT 2018", una de les edicions amb menys seguiment, amb quotes al voltant del 15% d'audiència. Potser per això, Alcayde no va saber reconèixer al cantant d'Esplugues: "No sé si ets cantant, periodista o una mica de tot com jo?". La periodista va sortir del pas demanant disculpes a Right: "Ho sento però és que no segueixo 'OT'.

L'entrevista a Alcayde, va acabar parlant de les boles "taka taka" i del 'satisfyer', on el presentador Miquel Valls va provocar un dels moments més còmics amb el seu desconeixement de la joguina sexual femenina. "A la glòria estàs quan et poses el 'satisfyer'".