Surrealista situació viscuda aquesta tarda al concurs 'Ahora Caigo' d'Antena 3.
El presentador, Arturo Valls, ha començat a explicar la situació còmica que havia viscut a maquillatge, allò que en diuen “xapa i pintura”, quan la Carol, la perruquera que li estava rentant el cabell li ha dit: “et poso xampú a l'ou? al que Valls li ha respost, “no de moment només al cap”.
El comentari ha provocat el riure desfermat i inusual d'una concursant i Valls en veure's incapaç de seguir, ha demanat fer alguna cosa amb la noia. El programa no ha dubtat en fer-la caure pel forat, és a dir, l'ha eliminat sense miraments sense ni tan sols haver pogut concursar.
Lo nunca visto... Arturo Valls tira a una concursante por la trampilla antes de empezar a jugar en ‘ #ahoracaigo ’ pic.twitter.com/5fUrTAah2R
— TVMASPI (@sebas_maspons) January 13, 2021
Esperem que la pobre noia no perdi el seu somriure..