Així serà la gran final d'"OT 2023": temes, cançó grupal amb Chenoa i el vot del públic

La gala arrencarà amb l'actuació grupal dels sis finalistes amb Chenoa interpretant "Last Dance" de Dona Summer

Publicat el 16 de febrer de 2024 a les 09:37
Actualitzat el 20 de febrer de 2024 a les 09:22

Aquest dilluns 19 de febrer, Amazon Prime Video emet la gran final d'OT 2023. Una gala on els sis finalistes, Lucas, Paul, Naiara, Juanjo, Martin i Ruslana, han pogut escollir els temes que interpretaran a l'escenari per fer-se amb els 100.000 euros del premi. Rauw Alejandro i Bizarrap, Mónica Naranjo, Harry Nilsson, Zayn, Jvke i The Cranberries seran els artistes versionats.

A banda d'això, s'hi afegirà un tema grupal d'obertura que aquesta vegada també comptarà amb la participació de Chenoa (48). La presentadora, tancarà la seva primera edició al capdavant del concurs musical interpretant la seva versió del Last Dance de Donna Summer.

Pel que fa a la mecànica de la gala, aquesta vegada tota la decisió recaurà en mans del públic, que durant la setmana ja ha pogut anar votant al seu participant favorit. Una vegada hagin actuat els sis concursants, es tancaran les línies i els tres concursants menys votats seran definitivament eliminats.

Els tres restants, tornaran a pujar a l'escenari amb el tema que van interpretar a la gala 0. Després d'aquesta última actuació, es tornaran a obrir les votacions del públic que amb els seus vots determinarà qui queda en primer, segon i tercer lloc. Pel que fa a l'ordre d'actuacions, Lucas serà el primer en actuar, seguit de Paul Thin, Martin, Naiara, Ruslana i Juanjo.

Les cançons de la gala final

Tema grupal amb Chenoa: Last Dance (Donna Summer)

Lucas: Pillowtalk (Zayn)

Paul Thin: Baby Hello (Rauw Alejandro & Bizarrap)

Martin: Golden Hour (Jvke)

Naiara: Sobreviviré (Mónica Naranjo)

Ruslana: Zombie (The Cranberries) 

Juanjo: Without You (Harry Nilsson)