Mor l'actor britànic Simon Fischer-Becker, conegut per «Doctor Who» i «Harry Potter»

L'intèrpret també era guionista i productor de diversos títols, especialment televisius, al Regne Unit

  • L'actor va participar a Harry Potter | Warner Bros -
Publicat el 11 de març de 2025 a les 10:21
Actualitzat el 13 de març de 2025 a les 08:29

Dol al món de la interpretació del Regne Unit. L'actor Simon Fisher-Becker ha mort a l'edat de 63 anys. Així ho han explicat el seu marit i el seu representant a través de les xarxes socials. Fisher-Becker és recordat per interpretar Dorium Moldovar durant dues temporades a Doctor Who. La segona gran megaproducció en la que va participar va ser la de Harry Potter i la Pedra Filosofal. Era en Fra Gras, el fantasma de la casa Hufflepleuff de Hogwarts. Al film apareix brandant els braços al Gran Saló.

També va aparèixer com un personatge secundari al film de 2012 Els Miserables, que protagonitzava Hugh Jackman. El seu representant s'ha desfet en paraules d'elogi cap a ell. "No oblidaré mai la trucada telefònica que li vaig fer quan li van oferir el paper de Dorium Moldovar a Doctor Who de la BBC. Simon també era escriptor, narrador i un gran orador públic. Em va ajudar moltíssim i era amable, cortès i s'interessava per tothom. El meu sentit més condol al seu marit Tony, al seu germà, als seus nebots i a la seva legió de fans", ha escrit a les xarxes.

Malgrat que el seu personatge a l'univers màgic de Hogwarts apareix en tots els llibres escrits per J.K. Rowling, els directors de la saga cinematogràfica van decidir no incorporar-lo més. Per això mateix Fisher-Becker no va tornar al castell màgic del Regne Unit.