Un dels principals col·laboradors de Catalunya Ràdio i TV3, Joel Díaz, -qui també va ser el presentador del Zona Franca- ha patit un bon ensurt aquest dimecres. Tal com va explicar ell mateix a les xarxes socials, uns lladres van entrar a robar a casa seva i de la seva parella.
Encara que no han reportat si han patit alguna mena de desperfecte o els han tret algun objecte valuós o personal, Díaz va relatar el fet que la seva mascota va sortir cames ajudeu-me en el moment que va aparèixer els Mossos d'Esquadra per investigar.
HÒSTIA PUTA L'HEM TROBAT!!!
— Joel Díaz (@joeldiazbrah) April 16, 2025
moltíssimes gràcies a tothom que s'ha prestat a ajudar-me❤️ https://t.co/nFToYrmXqC
A través de tots els seus perfils a les xarxes socials, Díaz va demanar ajuda per trobar-la en una zona concreta de l'Eixample de Barcelona. "Les primeres hores en la desaparició d'una mascota són vitals", va recordar a través de diverses publicacions. Per sort, tot va acabar en un ensurt i van poder recuperar la gata.
Això sí, Díaz, sempre mordaç, no es va poder estar de respondre algun perfil anònim amb una clara fixació pel moviment d'ultradreta que havia desitjat que al comunicador català "li haguessin robat moltes pertinences" perquè és una persona "woke". La resposta és clara.
Només voldria informar que, efectivament, continuo sent un putu woke volemacollirista pro immigracionista. https://t.co/TXVYjhv6kB
— Joel Díaz (@joeldiazbrah) April 17, 2025