La docusèrie consta de quatre episodis i compta amb la participació de personatges com Aznar, Rahola, Victoria Álvarez o Lluís Prenafeta
HBO Max estrena quest dijous 24 de novembre una de les docusèries més esperades com és La Sagrada Família, sobre Jordi Pujol i la seva família. Dirigida pel cineasta David Trueba i Jordi Ferrerons consta de quatre episodis i recorrerà més de 60 anys d'història a través de la figura de l'expresident.
La docusèrie compta amb la participació de més de mig centenar de personalitats com els expresidents espanyols José María Aznar o Felipe González, la mà dreta de l'expresident Lluís Prenafeta i el seu fill, Josep Pujol, l'examant de Jordi Pujol Ferrusola, Victoria Álvarez o els periodistes Pilar Rahola i Pilar Eyre, Jordi Évole, Vicent Sanchis i José Antich (El Nacional).


Artur Mas rebutja participar-hi
En una entrevista a El Món a RAC1, el seu director David Trueba, ha definit la sèrie com "un intent de posar ordre i equilibri al retrat de la personalitat i la peripècia política de Pujol". Trueba també ha revelat que algunes persones, com Artur Mas, van preferir no participar-hi per "no trepitjar fang".
Un recorregut de 60 anys
Detingut i condemnat a 7 anys de presó en un consell de guerra per activitats contra el règim de Franco. Propietari de mitjans de comunicació. Fundador de Convergència Democràtica de Catalunya i guanyador de les primeres eleccions autonòmiques catalanes després de les quals va encadenar tres majories absolutes i va governar fins al 2003 pactant tant amb el PSOE com amb el PP.

Una figura que es va enfonsar el 25 de juliol de 2014 quan va confessar la deixa no declarada a Andorra. Uns diners que segons Pujol procedien de la deixa de l'avi Florenci i per a les acusacions, són diners fruit de la corrupció. És per això que la Fiscalia Anticorrupció demana penes de presó entre els 8 i els 29 anys tot i que el judici no s'espera abans del 2023.
Una doble vida, un todoterreno de la política cuya aspiración fue ser presidente de la Generalidad de Cataluña. Dirigida por David Trueba, no te pierdas el primer capítulo de “La Sagrada Familia”, el jueves 24 a las 22:30 en DMAX y continúa viéndola en exclusiva en HBO Max. pic.twitter.com/6ALs6vfVpG
— DMAX España (@DMAX_es) November 10, 2022