El Hormiguero és el clar vencedor del prime time de dimarts 16 de setembre a Catalunya. Encara que TV3 es va endur per golejada l'audiència diària mitjana (amb un 15,8%), els catalans van decidir donar l'esquena al documental Dos nens al dia sobre les detencions de menors per part de l'exèrcit d'Israel. El programa que presenta Pablo Motos va aconseguir 188.000 espectadors a les pantalles catalanes, amb un 11,2% de quota de pantalla. Enrere va quedar La Revuelta de David Broncano, que va entrevistar Agatha Ruíz de la Prada i Belén Aguilera (159.000 i 9,4%).
¿Está contando la verdad Imanol Arias? 😬 #ImanolMaríaEH pic.twitter.com/4ZUFYxe5K1
— El Hormiguero (@El_Hormiguero) September 16, 2025
La davallada d'espectadors pel que fa al documental emès per TV3 és important: 114.000 espectadors de mitjana, amb un 7% de quota de pantalla. Ara bé, a l'inici de l'emissió, va arribar a despuntar amb 215.000 espectadors, però al final de l'emissió va caure fins a unes 103.000 persones. Per això mateix, la tria de molts catalans va ser fer el salt a les cadenes espanyoles, amb els late nights, i posteriorment amb l'estrena de la nova temporada del Late Xou de Marc Giró, que va liderar la seva franja amb un 11,8% de quota.
#LateXou
— Late Xou con Marc Giró 🕺🏼✨ (@LateXou_rtve) September 16, 2025
😏 Sentimos decepcionaros pero no, Marc Giró no es el enemigo de España (tiene demasiados ponys que acariciar y muchos saquitos de lavanda por rellenar) pic.twitter.com/YBtdosSFL1
Tot i aquest entrebanc a la franja nocturna, el 3Cat va exhibir múscul amb dos dels pals de paller més importants de la casa. Primer, el de la informació. L'últim Telenotícies Vespre en aquest format -a partir d'aquest dimecres canviaran radicalment i a partir de dijous, els del Migdia- va sumar 494.000 espectadors de mitjana i un 26,8% de quota de pantalla en una nova jornada de Champions League. Sí, no jugava el Barça, però no és fàcil competir contra la màxima competició de futbol.
La segona gran pota de TV3 és l'humor i l'entreteniment. L'Està Passant, després que dimarts registrés dades molt fluixes, va aconseguir remuntar el vol i col·locar-se com el tercer espai més vist de la jornada: 254.000 persones de mitjana davant la petita pantalla, amb un contundent 18,4% de share. El Cuines (252.000 i 21,2%) i el Com si fos ahir (228.000 i 20,5%) segueixen imparables a les seves franges, com dos vaixells estables, segurs i amb una audiència absolutament fidel.
Ara bé, un altre dels èxits d'Antena 3 segueix sent el Pasapalabra a les tardes. Les llars catalanes van preferir el mític concurs que actualment presenta Roberto Leal (201.000 i 14,9%) per davant de l'Atrapa'm si pots de TV3, amb Llucià Ferrer (156.000 i 16,1%), que només va poder aconseguir passar per davant gràcies a la quota de pantalla, no en espectadors.