La televisió pública segueix batent rècords, però el canal de Mediaset torna a pujar i es queda a tant sols sis dècimes
TV3 ha estat la cadena més vista 19 dels 30 dies del mes d'abril. També ha liderat el rànquing de programes 29 dies del mes, i ho ha fet amb el Telenotícies Vespre. Sis dels deu programes més vistos del rànquing són de la cadena. El programa més vist del mes ha estat per a Tele 5, amb la pròrroga de final de la Copa del Rei entre el FCBarcelona i el Sevilla amb 1.235.000 espectadors i un espectacular 47,6%.
La pujada de Tele 5 es deu a l'èxit que aconsegueix a les tardes amb 'Sálvame', com a programa líder de la franja, però també al concurs 'Supervivientes', la docusèrie sobre Rocío Carrasco o el programa 'Got Talent'. TV3 reté el seu lideratge gràcies a la força de totes les edicions del 'TN' i als rècords de temporada de 'Crims' i el "30 minuts", sobre el cas Pujol i la Monarquia espanyola. També s'han estrenat amb bones dades el documental 'El judici' i el programa de David Verdaguer 'Tabús'. Pel que fa als programes diaris de TV3, es mantenen amb bones xifres 'Els Matins', 'Planta Baixa', 'Com si fos ahir' i 'Està Passant', però Antena 3, segueix primera de 20h a 21h, amb el concurs 'Pasapalabra'.
TV3, ÚNICA CADENA PÚBLICA QUE LIDERA AL SEU TERRITORI
A l'Estat espanyol, Tele 5 guanya el mes amb el 16,2%, seguit d'Antena 3 (13,8%) i el mínim històric de La 1 (8,3%). Al País Valencià, À Punt bat el seu rècord històric amb un 3,7% i a les Balears, IB3 repeteix el 4,4% del març.

UNA VICTÒRIA CADA COP MÉS AJUSTADA
Tot i el lideratge imbatible de TV3, la cadena pública veu com Tele 5 se li aproxima perillosament i es queda a tant sols 6 dècimes. Per la seva banda, Antena 3 trenca la ratxa ascendent i cau quasi 1 punt, mentre que La 1 cau al seu mínim amb un escàs 6,5% de quota. la Sexta per 0,6 dècimes i Cuatro manté el seu 4,5%.
