«Downton Abbey», la vella confiable que sosté TV3

Els tres informatius -comarques, migdia i vespre- i l'estrena de la segona temporada de "Jo mai mai" catapulten la pública catalana

Publicat el 19 d’agost de 2025 a les 12:03

Quan saps que una cosa funciona, per què cal canviar-la? TV3 ha trobat l'èxit amb les sèries britàniques i, estiu rere estiu, hi aposta fort. Enguany ha estat el torn de Downton Abbey, la vella confiable que sosté les audiències de la pública catalana en un agost molt calorós. El capítol d'aquest dilluns, el tercer espai més vist del dia: 248.000 espectadors de mitjana i un 19,3% de quota de pantalla a la sobretaula. 

Però si una cosa realment és exitosa a la televisió catalana són els espais informatius. Els únics espais en directe de l'estiu funcionen la mar de bé i cada dia estan al capdamunt del rànquing. Al migdia, 471.000 persones de mitjana van seguir les notícies (amb un 33,5% de quota), mentre que al vespre ho van fer 391.000 (27,3%). El Comarques també va fer bones xifres: 220.000 espectadors i un 21,5% de quota.

El prime time d'aquest dilluns se'l va quedar TV3. L'estrena de la segona temporada de Jo mai mai a la televisió, després de mesos penjada a la plataforma 3Cat, ha enganxat els espectadors, que l'han convertit com el cinquè espai més vist del dia. El capítol "Canvis" va obtenir un 19,1% de mitjana a Catalunya i es va situar per davant de la competència: la reemissió d'un programa de el Hormiguero i el Grand Prix de La1, que va quedar fora del top 20 del dia. 

Al vespre, en canvi, TV3 no va aconseguir liderar la franja. El Pasapalabra de Roberto Leal a Antena 3 va ser l'espai més vist a les vuit de la tarda, per davant de l'Atrapa'm si pots estiu de Llucià Ferrer.