El lideratge de TV3 és inqüestionable, però Catalunya per fi abraça de totes totes un partit del Barça per una cadena de pagament. La patida victòria contra el Mallorca, retransmesa a través de Movistar+, va aconseguir 314.000 espectadors de mitjana i un 14,1% la vigília de Sant Jordi.
Després de l'auge d'Antena 3 durant el darrer dia de Setmana Santa, la cadena pública catalana ha mantingut la majoria de programes en el top 10 d'espais més vistos del dia. Destaquen les xifres del Cuines (306.000 i 23,6%), el Telenotícies Comarques (262.000 i 25,1%) o un nou ascens d'El paradís de les senyores (199.000 i 17,9%).
Pel que fa a la cadena d'Atresmedia, el públic de Catalunya segueix prestant molta atenció a El Hormiguero, que aquest dimarts va convidar Estopa. Els de Cornellà, molt estimats al país, van aconseguir que Pablo Motos tanqués el top 10, amb 191.000 espectadors i un 9,7%. Les audiències d'Antena 3 es mantenen en un bon nivell a escala catalana, amb els informatius del vespre superant el magazín (193.000 i 10,2%) i l'immutable Pasapalabra, que no hi ha qui el faci baixar mai (190.000 i 13,2%).
En una nit centrada en el Barça en tancat, diversos programes aliens a TV3 van aflorar en el prime time. No va quallar el Nits sense ficció d'aquest 22 d'abril, però Supervivientes (169.000 i 8,7%) va aconseguir agafar aire després de ser relegat a la zona baixa de la classificació d'audiències. Un dels grans protagonistes, però, passades les onze de la nit, va ser el Gol a Gol d'Esport 3, amb 136.000 espectadors i un contundent 12,1% de quota de pantalla en la seva franja.