El programa va ser l'espai més vist del dia amb una audiència mitjana de 601.000 espectadors i una quota del 26%
Un desplegament sense precendents. Des de les 19.40h de la tarda i fins a quarts de dues de la matinada, TV3 va organitzar un programa especial per al Debat del 14-F. Mai abans tantes hores dedicades al programa i l'audiència va respondre. 601.000 espectadors van seguir el debat a partir de les 22h.
El minuts més vist (22.28) va registrar 830.000 espectadors i una quota del 28.7%. L'etiqueta #ElDebatTV3 va ser el més comentat a l'estat espanyol acumulant 172,8K tweets totals.
AUDIÈNCIES DEBAT 14-F A TV3
La prèvia: 418.000 espectadors i 17.1%
El Debat: 601.000 espectadors i 26%
Últim minut: 293.000 espectadors i 27.5%
L’anàlisi: 113.000 espectadors i 19.1%
De la resta de cadenes, només 'Pasapalabra', va superar l'Especial 14-F amb unes xifres d'escàndol: 551.000 espectadors i el 23,2%.
A la tarda, 'Sálvame' (13,4%) continua per davant del 'Tot es mou' (12,7%).
Al matí, 'Aruser@s' (16,8%) supera per poc a Els matins (16,5%) i després 'Planta Baixa' lidera amb el 16,5%.
TV3, va liderar el dimarts, amb una quota del 17,9%, a 5,3 punts de la segona. El millor dimarts, des del 3 de novembre.