Ricard Ustrell serà la gran aposta de la nova temporada de Catalunya Ràdio per disputar el lideratge dels matins a RAC 1 i Jordi Basté. A banda d'aquest enorme repte, el presentador seguirà al capdavant del Col·lapse de TV3 que estrenarà la seva segona temporada a partir del setembre.
L'espai que es va estrenar el 17 de setembre del 2022 agafant el relleu del FAQS de Cristina Puig, va començar amb unes dades d'audiència força baixes i va anar millorant fins a fer-se amb el lideratge de la nit dels dissabtes. La primera emissió del programa va aconseguir un correcte 11,8%, però la següent setmana, l'espai va caure a un preocupant 6,4% i no va ser fins al mes d'octubre quan Ustrell va aconseguir superar la barrera del 10% de quota. Des d'aleshores, el programa va anar guanyant adeptes i va liderar la majoria de nits.
Així, segons les dades de la consultora Dos30', els 39 programes emesos del Col·lapse d'aquesta temporada han aconseguit una mitjana de 169.000 espectadors i un 11,0% de quota. Això són -2,4 punts i -27.000 espectadors respecte les dades de l'última temporada del Preguntes Freqüents que va reunir a 198.000 espectadors i un 13,4%.
Malgrat això, el Col·lapse ha aconseguit situar-se com a líder de la seva franja a 1,6 punts de diferència amb la segona cadena. Una distància que s'amplia a 6,5 punts entre els més grans de 65 anys.

L'espai que més audiència aporta a TV3
Unes dades gens menyspreables si és té en compte que és el programa que més audiència aporta a l'audiència de TV3 dels dissabtes, superant fins i tot els Telenotícies. Així, amb un 18,7%, el Col·lapse ha superat al 17,1% d'aportació del TN Migdia, el 16,4% del TN Vespre, el 14,0% del Tarda de cine o el 8,7% de l'Atrapa'm si pots.
El programa més vist de la temporada va ser el dissabte 21 de gener amb 271.000 espectadors i un 15,8%, seguit del dia 28 de gener amb 245.000 (14,4%). En canvi, el menys seguit va ser el segon programa que es va emetre el dia 29 de setembre amb 96.000 seguidors i un 6,4%. L'espai destaca entre les dones amb 11,7%, entre els més grans de 65 anys amb un 16,8% i entre els espectadors de classe mitjana amb un 13,7%.
