Amazon Prime Video es manté com la plataforma més vista del mes de gener amb un 74,8% de quota de mercat a l'estat espanyol. Segons les dades facilitades per la consultora SigmaDos30', Netflix ha repetit en segon lloc amb un 71,0% de quota, tot i que ha aconseguit liderar en la franja d'edat de 16 a 29 anys.
Disney+ es va mantenir en tercera posició anb un 35,6% (+0,5), tot i que HBO Max amb un 34,4%, li ha retallat força la seva distància després de créixer un 5,8%. A gran distància s'ha situat Movistar+ que ha tornat a ser cinquena amb un 20,5%, seguida de prop per RTVE Play, sent com la plataforma gratuïta més vista a Espanya amb un 18,8%. Atresplayer, la plataforma d'Antena 3 i La Sexta, s'ha situat en setena posició amb un 14,3%.

El 3Cat fa el seu màxim
La nova plataforma 3Cat que va inciar les seves emissions amb un molt bon 4,1% de quota del mercat, aconsegueix batre el seu rècord aquest gener amb un 5,6%. Tot i això, la plataforma de TV3 encara no entra al TOP 10 de les més vistes a Espanya.
Aquest gener, també destaca l'estrena de la plataforma de la televisió pública de Galícia, AGalega, amb un 2,6% i la forta pujada de l'andalusa Canal Sur Más amb un 4,0%. Per la seva banda, la basca Primeran ha obtingut un 2,0% de quota.
OT i Crims, programes més vistos del mes
Pel que fa als programes més vistos del mes, destaquen les gales d'Operación triunfo amb 2,2 milions d'espectadors únics, seguit de les gales setmanals del concurs musical amb 1,2 mlions. El Crims de Carles Porta traduït com a Crímenes a Netflix s'ha situat en tercer lloc amb 1,07 milions d'espectadors i la cinquena posició ha estat per al Benidorm fest 2024 de RTVE Play amb 834.000 espectadors.

Tot i aquestes dades, el contingut més vist del mes de totes les plataformes va ser la pel·lícula La Soceidad de la nieve de Netflix amb 6,126 milions d'espectadors. A gran distància i en tercera posició, s'ha situat Barbie d'HBO Max amb 1,444 milions d'espectadors.
