La victòria del Barça també s'ha traslladat a les pantalles. El 4 a 0 al Santiago Bernabéu va reunir 483.000 espectadors fora de les grades (26,5% de quota) i es va situar en l'espai més vist del dissabte, per davant dels informatius (com ara el Telenotícies Migdia, que l'ha seguit de prop amb un 25,5%). L'efervescència del partit emès per DAZN ha tingut una incidència positiva pel que fa a les audiències en els programes d'anàlisi públics i privats. El Gol a gol d'Esport 3 ha registrat 230.000 televidents (15%), molt per davant de la valoració oferta per DAZN, que ha comptat amb 70.000 espectadors menys (9,1%). Chiringuito de Jugones s'ha col·locat al mig de tots dos, amb 108.000 seguidors del partit (12,3%), així situant el programa de MEGA en la cinquena posició del rànquing dels més vistos del dissabte a Catalunya.
El prime time del diumenge ha tingut a veure amb el món dels documentals i el reporterisme televisiu. 30 Minuts: una mirada diferent ha celebrat 40 anys del programa de TV3 amb 266.000 espectadors (15,9%), lluny de la pel·lícula de La 1 El contable (12,5%) i Gran Hermano: el debate (11,8%), que competien en la mateixa franja. L'especial del 30 Minuts ha reunit diversos protagonistes que han format part de les peces audiovisuals d'aquestes quatre dècades, com Carles Porta o Eduard Sanjuán i han rememorat les històries que han marcat el transcurs del programa i la societat catalana. Només superat pels Telenotícies del migdia (30,9%) i el vespre (24,8%), 30 Minuts: una mirada diferent s'ha posicionat com el tercer espai més vist d'aquest dissabte.
TV3 aconsegueix aquest cap de setmana una mitjana d'11,2% de quota, un percentatge marcat pels Telenotícies i el Zona Zaping (12,3). La 1 es posiciona com la segona força amb un 9,1%, en què els programes de major valor han estat els informatius (a destacar, el Telediario de la nit de dissabte, 12,1%) i les pel·lícules (el dissabte a la tarda, Signora Volpe amb un 13,5% i el diumenge a la nit, El Contable amb un 12,5%). Telecinco ha avançat per la mínima a Antena 3 (6,6% contra 6,1%), amb Gran Hermano que ha acumulat un 11,8% en prime time. Per a la segona, La ruleta de la suerte ha sigut el seu programa més vist (11,6%) del cap de setmana a Catalunya.