Victòria fàcil de «Joc de cartes» a la recerca de la millor terrassa del Maresme

El concurs gastronòmic presentat per Marc Ribas, juntament amb els "Telenotícies", situen TV3 gairebé tres punts per sobre de la mitjana mensual d'audiència

Publicat el 28 d’agost de 2025 a les 12:01
Actualitzat el 28 d’agost de 2025 a les 12:02

Nova entrega de Joc de cartes, nova nit d'èxit. El concurs gastronòmic presentat per Marc Ribas ho ha tornat a petar en l'audiència d'aquest dijous, com els altres tres programes estivals que s'han emès durant l'agost. De retruc, i també gràcies a les ja habituals xifres dels Telenotícies, han situat TV3 gairebé tres punts per sobre de la seva mitjana mensual.

El Telenotícies vespre ha estat l'espai més vist d'aquest dijous aplegant 493.000 espectadors i una quota de pantalla del 34,1%. Per darrere tanquen el podi el Telenotícies migdia amb 371.000 espectadors i un 28,6% de quota de pantalla; i el Joc de cartes amb 334.000 espectadors i una quota de pantalla del 24,1% a la recerca de la millor terrassa del Maresme.

També asseguren unes bones xifres tant el Telenotícies comarques (223.000 espectadors i 22,3% de quota de pantalla) com Downton Abbey (207.000 espectadors i 17,4% de quota de pantalla). En l'apartat dels concursos, Pasapalabra (174.000 espectadors i 16,6% de quota de pantalla) i Atrapa'm si pots (169.000 espectadors i 17,3% de quota de pantalla) es troben en l'empat tècnic.

Amb tot, TV3 marca una de les grans xifres del mes. La televisió pública catalana ha aconseguit aquest dijous una quota de pantalla del 17,3%, la qual cosa significa pràcticament tres punts més que la mitjana de l'agost, que ara mateix es troba en el 14,5%. Per darrere, a Catalunya La 1 (9,7% de quota de pantalla) ha superat Antena 3 (8,4%) i Telecinco (7,3%).