Una exconcursant d'"Eufòria", seleccionada al "Benidorm Fest 2024" per anar a Eurovisió

Sofia Coll i Roger Padrós són els dos catalans que podrien dur la llengua catalana al festival eurovisiu que es farà a Suècia

Publicat el 13 de novembre de 2023 a les 18:13
Actualitzat el 13 de novembre de 2023 a les 18:18

RTVE ha fet públic els 16 concursants que participaran al Benidorm Fest 2024 i que decidirà un any més al representant que anirà a Festival d'Eurovisió que es farà a Suècia el proper 11 de maig. Les semifinals de la preselecció de TVE se celebraran el proper 30 de gener i 1 de febrer, i la final serà el 3 de febrer del 2024.

Entre els seleccionats, destaquen l'ex de la sèrie Un paso adelante i Factor X, Angy Fernández o l'ex d'OT de l'edició del 2006, Jorge Fernández, entre d'altres, però també hi ha dos noms catalans. El primer és Roger Padrós (26), nascut a Polinyà i que va participar a la setena edició de La Voz. Al 2022, Padrós va publicar el seu primer àlbum, "La vida és millor", amb cançons en català i espanyol, com "Digue'm", un dels seus temes més populars.

View this post on Instagram

A post shared by Roger Padrós (@rogerpadrosmusic)

La segona participant catalana és Sofía Coll (24), exconcursant de la segona edició d'Eufòria i de La Voz Kids de l'edició del 2014. Cal recordar que la noia que va quedar quarta al concurs de Marta Torné i Miki Núñez, no va deixar indiferent amb les seves actuacions i posades en escena.

Sofia Coll d'"Eufòria", participarà al "Benidorm Fest 2024"

Coll també ha estat escollida per presentar el nou concurs d'ungles de TV3, Èpic Nails, un programa que buscarà al millor artista d'ungles de Catalunya i que estarà produït per Minoria absoluta de Toni Soler (Polònia, Està passant).

Aquelles persones que vulguin assistir al Benidorm Fest 2024 podran comprar les entrades de la primera semifinal a partir del dia 4 de desembre, les de la segona, el dia 11 i les de la final, el 18 a través de la web del programa.