Tu cara me suena ja escalfa motors de cara al seu retorn a Antena 3 amb l'anunci del noms dels primers famosos que hi participaran. L'exitós talent musical presentat per Manel Fuentes i produït per Gestmusic, molt previsiblement tornarà a la graella dels divendres el proper mes de març, i d'aquesta manera s'enfrontarà per segona vegada a l'Eufòria de TV3.
Si fa només uns dies, la cadena privada va fer públic que la presentadora Raquel Sánchez Silva, el cantant David Bustamante i l'humorista basca Valeria Ros eren els tres primers confirmats de la propera edició, aquest dilluns, Antena 3 ha confirmat tres nous concursants de Tu cara me suena 11. Es tracta del còmic gallec Miguel Lago, la presentadora de Drag Race Supremme de Luxe i l'exconcursant català d'OT 2017, Raoul Vázquez.
Cal recordar que no serà la primera vegada que Raoul Vázquez (25) participa al programa de Manel Fuentes. El cantant de Montgat (Maesme) ja va aparèixer durant la vuitena edició del programa, quan va compartir escenari amb Nerea Rodríguez per cantar Señorita de Camila Cabello i Shawn Mendes.
L'elecció de Vázquez com a nou concursant se suma a la llarga llista d'exconcursants d'OT 2017 que ja han participat a Tu cara ma suena. Abans d'ell, ja havien fet el pas Lola Índigo, Alfred García, Nerea Rodríguez, Agoney i Miriam Rodríguez. Va ser precisament durant una actuació amb Agoney a OT quan tots dos es van fondre en un petó als llavis que va causar un bon rebombori entre el col·lectiu LGTBI.
💥 3 nuevos CONCURSANTES CONFIRMADOS de la nueva edición de @TuCaraMSuena 💥
— Atresmedia Comunicación (@atresmediacom) February 19, 2024
⭐️ Miguel Lago
⭐️ Supremme de Luxe
⭐️ @raoulvazquez
¡Bienvenidos a #TCMS! 👏🏻 pic.twitter.com/eBPaDPIIbM
Un format d'èxit
La darrera temporada de Tu cara me suena va tancar amb una audiència mitjana de 216.000 espectadors i un 15,9% (1.794.000 i 19,2% a Espanya). Tot i aquestes dades, el concurs d'Antena 3 no va poder amb Eufòria, que va aconseguir una mitjana de 333.000 espectadors i un 20,2%.