TV3 arriba a un acord amb Gerard Piqué i emetrà la final de la "Kings League" al Camp Nou

La cadena farà una nit especial que inclou un "30 minuts" sobre la competició i la transmissió de la final en català

Publicat el 13 de març de 2023 a les 11:41
Actualitzat el 13 de març de 2023 a les 16:15

La primera edició de la Kings League s'ha convertit en tot un fenomen esportiu i comunicatiu i per això TV3 ha anunciat que ha adquirit els drets per emetre la final del proper diumenge 26 de març del Camp Nou. La cadena pública ha arribat a un acord amb l'empresa Kosmos de Gerard Piqué pels drets de produir una nit temàtica que inclourà un reportatge del 30 minuts sobre aquesta nova visió del futbol i tot seguit la transmissió de la final de la competició en català.

La Kings League, la competició ideada i presidida per Gerard Piqué, consta de dotze equips presidits per dotze reconeguts streamers, amb noves normes de competició; molt dinamisme i caràcter desenfadat, però igualment competitiu. Amb l'afegit de la complicitat i participació de grans estrelles, ja retirades, del futbol professional.

Per intentar omplir el Camp Nou, la competició de Piqué ha explicat tots els detalls de la final on entre d'altres, hi haurà una roda de premsa com si fos una competició oficial. Gerard Piqué i els presidents dels quatre clubs participants compareixeran davant dels mitjans i arribaran amb helicòpter al Camp Nou.

La presentadora de l'esdeveniment al Camp Nou serà Cristinini, streamer amb 1,7 milions de seguidors a Instagram. Durant la tarda de diumenge s'inentarà aconseguir el rècord Guinness de persones amb màscara, que tindrà la forma del logotip de la lliga de la Kings League. A banda de les actuacions musicals, quan s'acabi el partit es farà l'entrega de premis medalles i uns focs artificials.

Cristinini a la presentació de la "Kings League"

Un "30 Minuts" amb Gerard Piqué

A banda de la final, el Departament d'Esports de TV3 també està produint un 30 minuts, que servirà per veure en plena acció Gerard Piqué un cop s'ha retirat del Barça i del futbol en actiu. El reportatge s'estrenarà a les 22.05, abans de l'emissió per TV3 de la final al Camp Nou que anirà a càrrec de l'equip d'Esports de TV3, que també personalitzarà la transmissió amb continguts i entrevistes pròpies.

Gerard Piqué al "30 Minuts"