TVE ha decidit cancel·lar el programa Plan de Tarde de Toñi Moreno només tres mesos després de la seva estrena, segons ha avançat La Vanguardia. El programa que s'emetia els diumenges al vespre, es va estrenar el passat 15 de gener i suposava el retorn de la presentadora a la cadena pública espanyola, després d'abandonar Telecinco.
Tot i això, els mals resultats d'audiència han provocat que la cadena hagi decidit no renovar el format. Una notícia que va ser comunicada aquest mateix dilluns als treballadors del programa. Cal recordar que inicialment s'havien signat 13 entregues, però la intenció de TVE era renovar el format fins al juny.
Segons havia publicat El Confi TV, el pressupost del programa era d'1.957.711 euros (sense IVA), per tant cada programa costava uns 151.000 euros.
Un cost que no es corresponsia amb la seva baixa audiència. La seva darrera emissió va fer un baixíssim 2,5% a Catalunya i un pobre 5,4% a Espanya. A la mateixa hora, l'Atrapa'm si pots de Llucià Ferrer va fer un fantàstic 14,2% i el Fiesta de Telecinco, un modest 6,7%. Unes dades que han precipitat la seva cancel·lació.
Aquesta decisió suposa un dur revés professional per a Moreno que havia decidit tornat a TVE, després de la seva etapa al Viva la vida de Telecinco, que s'emetia a la mateixa franja. "Avui ens ha semblat poca cosa", va dir Moreno al seu darrer programa, més reduït de l'habitual per l'emissió de la final de tennis al Trofeu Godó. El que no sabia la presentadora nascuda al Prat de Llobregat és que ja no tornaria la següent setmana...
Plan de tarde se suma a llarga llista de fracassos de TVE d'aquesta temporada. Des del concurs Todos contra 1 al Vamos a llevarnos bien, d'Ana Morgade que va ser cancel·lat després d'una única emissió.
Si @tmorenomorales no puede estar hoy en la Feria de Abril, la feria llega al plató de #PlandeTarde. Así ha bailado la presentadora con @Jesusmanueltv 👏
— La 1 (@La1_tve) April 23, 2023
▶ https://t.co/0iOfps6dun pic.twitter.com/EXMIXVWDld