"Joc de Cartes" viu el seu episodi més terrorífic amb un scape room inclòs: "Jo marxo"

Marc Ribas va visitar la comarca del Berguedà per trobar al restaurant amb més personalitat

Publicat el 05 de gener de 2023 a les 08:18
Actualitzat el 06 de gener de 2023 a les 18:05

Marc Ribas va visitar la comarca del Berguedà per trobar al restaurant amb més personalitat

El Joc de cartes d'aquest dimecres va viatjar a la comarca del Berguedà per trobar al restaurant amb més personalitat de la comarca. Per això, Marc Ribas va descobrir-nos quatre locals de la zona per saber quin d'ells deixava menys indiferent i el va trobar.

Però anem a pams, perquè hi van haver algunes sorpreses inesperades.

La Forkilla (6,7)

La primera parada va ser a La Forkilla, de la Sílvia Martínez que va començar explicant el drama que va viure fa uns anys quan era a Costa Rica. "Després d'un anys d'aventura on vaig conèixer al pare dels meus dos fills, vaig decidir tornar tornar perquè el meu segon fill va patir un accident i es va morir i jo allà em sentia molt sola", va dir la noia entre llàgrimes.

Tot i la seva poca experiència a la cuina, la Sílvia va demostrar que se'n surt prou bé combinant la cuina ràpida amb els plats de xup-xup. Malgrat que el menjar va agradar, els seus rivals, van criticar que alguns plats eren massa contundents. En Climent, a la seva, seguia imaginant idees terrorífiques.

Baix Pirineu (7,1)

El segon local va ser el restaurant Baix Pirineu, una antiga fàbrica que els pares del Josep Antoni Gutiérrez van reconvertir en una fonda de la qual ara ell n'està agafant el relleu. La sorpresa va saltar quan els seus rivals van entrar a inspeccionar el local i van veure unes imatges del Josep apareixent a un episodi d'El Foraster.

"Ah! Sabia que em sonava molt aquest noi. Era el que parlava amb una perdiu", va dir el Climent.

Imatges del Josep a "El Foraster"

Pel que fa al menjar, encara elaborats pel pare del Josep que hi porta 50 anys i està a punt de jubilar-se, van agradar molt. El fill hi aportava el punt de modernitat i s'encarregava de les postres. Els seus rivals van alertar que "haurem de veure què passa quan el pare es jubili d'aquí poc".

La Baells (6,1)

El tercer restaurant va ser La Baells, un local de carrtera on la Montserrat Olmedo hi posa l'experiència de tota una vida darrere el taulell i el seu fill cuina allò que li ha ensenyat la seva mare.

Però quan van inspeccionar el local, els seus rivals es van sorprendre en trobar-hi tres microones i molt producte congelat. Un fet que la Montserrat havia criticat del primer restaurant. El primers plats no van entusiasmar i quan van provar la cansalada, dos d'ells se la van haver de treure de la boca amb un tovalló.

Als segons, la galta de porc i el pollastre van agradar molt però a l'entrecot s'hi van trobar un tros de fregall metàlic.

Insomnia (K) (6,7)

El quart i últim restaurant va ser l'Insomnia, el restaurant que el Climent Vila ha creat en un hotel temàtic del terror amb scape room.

El Climent de l'Hotel "Insomnia"

Només entrar-hi, els concursants es van endur un bon ensurt quan van obrir una porta i va aparèixer un dels personatges del local per espantar-los. "Pensava que em donaria un patatús", va dir la Sílvia. "Aquí no vindria pas a sopar", va afegir la Montserrat.

Quan van entrar a la cuina, la Sílvia es va endur un altre ensurt en sentir un crit. "Jo marxo eh!", va dir la noia aterrada.

Pel que fa al menjar, tots van coincidir en reconèixer la feinada per les presentacions, però la poca qualitat del producte. Patates fregides, hamburgueses, natxos, aletes de pollastre...

Com era de preveure, el Josep d'El Foraster i propietari del Baix Pirineu, es va acabar imposant a la resta, tot i que el plat estrella se'l va endur la Montserrat de La Baells pel seu pollaste a la cassola.