Els temes que sonaran a la gala 6 d'"Eufòria" que arrencarà amb una actuació sorpresa

A la gala d'aquest divendres 12 d'abril sonaran Justin Bieber, Bruno Mars, Melody, Pep Shop Boys, Els Amics de les Arts i Stromae

Publicat el 10 d’abril de 2024 a les 06:59
Actualitzat el 12 d’abril de 2024 a les 22:37

Després d'una cinquena gala que va ser una muntanya russa d'emocions i va acabar amb l'expulsió del Rangel i Pau Culleré, la sisena gala d'aquest divendres 12 d'abril arrencarà amb una actuació molt especial que ningú no s'espera. Una visita que arriba després de l'alarma de la gala anterior que va anunciar la visita de la cantant sueca Cornelia Jacobs.

Aquesta no serà l'única actuació que es viurà sobre l'escenari. Els deu concursants hauran de defensar grans temes de la música catalana i del panorama internacional com "Always on my mind" d'Elvis Presley en versió dels Pet Shop Boys que farà en Fredrik, o l'èxit francés "Papaoutai" de Stromae que cantarà en Julien.

Xavi Noms es posarà en la pell de Bruno Mars amb el seu tema "Versace on the floor", mentre el Lluís cantarà "Baby" de Justin Bieber.

Pel que fa als temes en català, la Misty cantarà "Anestèsia total", d'Al·lèrgiques al Pol·len; l'Aina Da Silva interpretarà "Amor sagaç", de Clara Peya; i la Bita farà la seva versió de "Ja no ens passa", d'Els Amics de les Arts. Per la seva banda, la Valeria cantarà "Sobe son" de la Melody.

Mira el repartiment de temes i els assajos