Confirmat: Jorge Javier Vázquez torna a Telecinco i s'enfrontarà a Pablo Motos amb "Cuentos chinos"

El nou espai del presentador català serà una de les grans apostes de la cadena privada a partir del setembre

Publicat el 21 d’agost de 2023 a les 08:40
Actualitzat el 21 d’agost de 2023 a les 14:00

El retorn de Jorge Javier Vázquez a Telecinco és cada vegada més a prop. Després d'uns mesos de baixa mèdica arran de la cancel·lació de Sálvame, el presentador català ja prepara un nou espai a la cadena privada que s'emetrà a la franja de 22 a 22.50h i que competirà amb El Hormiguero de Pablo Motos a Antena 3.

Es tracta de Cuentos chinos que també estarà proudït per La Fábrica de la Tele (Sálvame, Socialité) i tindrà una durada de 50 minuts. El programa comptarà amb entrevistes i seccions amb diversos col·laboradors, però en un principi no abordarà temes del cor. Tot i que encara es desconeix quina serà la seva data d'estrena, tot fa indicar que serà el proper dilluns 4 de setembre.

Tant és així, que Telecinco ja ha llançat un vídeo promocional del programa amb la frase de Confucio, el famós pensador xinès: "L'error més gran és sucumbir a l'abatiment". Una frase que Jorge Javier Vázquez ha adaptat per al seu retorn: "L'error més gran és sucumbir a l'avorriment".

D'aquesta manera, el de Badalona tornarà a la televisió amb l'enorme repte de plantar cara a dos espais tant consolidats com són El Hormiguero i El intermedio. Per si això no fos poc, ho farà en un dels moments més difícils de Telecinco pel que fa a les seves audiències que han caigut a mínims històrics.