Canvis a la graella de prime time de TV3 aquest desembre

Dos programes esportius tindran protagonisme els dies 2 i 9 de desembre al canal principal del 3Cat perquè es disputen partits del Barça: el "Gol a Gol" i el "Zona Champions"

Publicat el 01 de desembre de 2025 a les 16:13
Actualitzat el 01 de desembre de 2025 a les 16:14

Canvis a la programació de TV3 per a dues jornades del desembre. Segons ha comunicat el 3Cat, les franges nocturnes dels dies 2 de desembre i el 9 de desembre (tots dos són dimarts) es veuran modificades per l'entrada de dos espais sobre futbol. En ambdues jornades es juguen partits molt importants del Barça.

El primer és el partit de Lliga que enfronta els de Hansi Flick amb l'Atlètic de Madrid. A partir de les onze de la nit, TV3 emetrà el Gol a Gol per analitzar tot el postpartit, les jugades i les declaracions un cop s'acabi l'enfrontament. Per aquesta situació, el 3Cat ha anunciat que no emetran el documental Els llibres que Hitler no va cremar en el marc del Sense ficció que estava previst aquella nit.

Mateixa situació es viurà una setmana després, el dimarts 9 de desembre. El Barça jugarà un dels partits més importants d'aquesta temporada a la Champions League. En concret, els blaugranes s'enfrontaran a l'Eintracht de Frankfurt, l'equip alemany que va escandalitzar el públic del Camp Nou en aquella fatídica tarda d'abril del 2022. Tres anys després, els socis del Barça tornaran a veure el seu equip jugant contra aquells que els van eliminar als quarts de final de l'Europa League i van aconseguir entrar desenes de milers de persones a l'estadi.

 

Així doncs, a les nou de la nit del 9, el Barça s'enfrontarà al Frankfurt. Per aquesta jornada, TV3 ha programat l'emissió del Zona Champions a les onze de la nit per analitzar els moments més destacats del partit, les declaracions dels jugadors i dels protagonistes, a més d'una taula de debat per abordar la situació a la competició continental.

Un altre cop, un documental del Sense Ficció serà el perjudicat del dia. Toresky, el prodigi de la imaginació no s'emetrà aquell dimarts i quedarà guardat a la nevera del 3Cat. Així doncs, aquests seran els canvis de programació a TV3 durant dos dies de desembre. Bona part dels programes a partir de la mitjanit quedaran igual, però la franja nocturna és la que patirà certs moviments.

Dimarts, 2 de desembre

A partir de les nou de la nit, així quedarà la graella. A les nou de la nit, el Barça s'enfrontarà a l'Atlètic de Madrid en el marc d'una nova jornada de Lliga. 

21:00   Telenotícies vespre           
22:05   Nits Sense ficció: Han robat "La Gioconda"
23:00   Gol a gol: Post Barça-At. Madrid
00:25   Mésnit                        
02:15   Notícies 3CatInfo                                                    
04:00   Fusió i swing a l'estudi 
04:46   Blues a l'estudi              
05:45   Videoclips catalans      

El documental Els llibres que Hitler no va cremar del Sense Ficció queda desplaçat de la graella.

Dimarts 9 de desembre

A partir de les nou de la nit, així quedarà la graella del canal. A les nou de la nit juga el Barça contra l'Eintracht de Frankfurt de la Champions.

21:00  Telenotícies vespre   
22:05  Nits Sense ficció: Mama     
23:00  Zona Champions        
00:35  Mésnit                        
02:25  Notícies 3CatInfo                                                    
04:00  Fusió i swing a l'estudi 
04:45  Blues a l'estudi              
05:45  Videoclips catalans      

Un altre documental queda guardat. TV3 no emetrà Toresky, el prodigi de la imaginació al Sense Ficció.