TV3 torna a ser la cadena més vista a Catalunya durant el novembre i amplia la distància amb els seus competidors a les franges de prime time. Segons les dades facilitades pel mateix 3Cat, el canal principal de la corporació ha liderat el mes passat amb un 14,3% de quota. Pel que fa a la franja nocturna, la més destacada en aspectes televisius, ha augmentat fins al 15,9%. Encara que apostes com el Bestial o les emissions de certes pel·lícules o documentals no aconsegueixin governar les nits de certes jornades, la majoria de continguts són abraçats pel públic del país.
La graella del canal en el prime time ha recuperat aquest novembre diversos dels continguts més destacats de producció pròpia: des de Crims, Joc de cartes i Col·lapse, els programes de TV3 més clàssics han aconseguit apuntalar la seva posició de lideratge. No és només garantia d'èxit la franja nocturna. La diària, per 49è mes consecutiu, guanya TV3. Aquest novembre, amb un 14,6%.
En concret, el canal ha ampliat el seu lideratge al prime time, que ostenta per 16è mes consecutiu, amb les bones xifres de les noves temporades de productes d'èxit de la casa com de noves entregues d'apostes recents, com Vintage i Zenit. Aquest darrer programa, emès els divendres a la nit, el torna a presentar el cantant i comunicador Miki Núñez. Per ara, segueix funcionant. El mateix ha passat amb la ficció que protagonitzen Abel Folk i Lluís Villanueva, que va mantenir escalfada la cadira dels dilluns fins que arribés Carles Porta amb tota la tralla de true crime.
Però una de les xifres que més volen destacar des de TV3 és la dels informatius, amb els Telenotícies com a programes estrella a Catalunya. En concret, el TN migdia i el TN comarques milloren l'audiència mitjana respecte al mes anterior. Obtenen un 27,3% de quota mitjana i 2.753.000 espectadors únics, un 23,1% de quota i 1.545.000 espectadors únics i un 23,4% i 2.927.000 espectadors únics, respectivament. Són els informatius més ben valorats, amb un 8,4, segons el panel GfK el qual citen des del 3Cat.
Programes destacats
Des de TV3 aplaudeixen les xifres d'audiències i les quotes de molts dels programes estrella (la majoria, clàssics) que han ajudat a fer-los líders durant el novembre. Vintage ha liderat amb la segona temporada, amb una quota del 15,6% i una audiència acumulada total de 975.000 persones, en lineal i en diferit. Crims li va agafar el relleu els dilluns amb un 21,2% de quota i una audiència acumulada de prop d'1,2 milions d'espectadors en total. Carles Porta no falla mai, encara que cada temporada perd pistonada pel consum digital i els hàbits dels espectadors. La nova temporada de Joc de cartes també liderava el novembre, amb un 19,1% de quota i gairebé 1,4 milions d'audiència acumulada.
Si posem el focus en programes d'entreteniment, el Polònia torna a liderar amb un 19,2% de quota, el Zenit suma fins a 1,4 milions d'espectadors en audiència acumulada i el Col·lapse de Jordi González manté el seu regnat els dissabtes de novembre amb un share mitjà del 14,2%. A més, va aconseguir la millor dada de tot el 2025 el dia 15 de novembre, amb una quota del 18,5%. Els retorns del "30 minuts" i les entregues del Sense ficció també van sumar xifres d'èxit. En el prime time també destacaven les xifres del partit de futbol Chelsea - Barça de la Champions femenina, amb un 24% de quota i més d'un milió d'espectadors, comptant la prèvia i el postpartit.

