Albert Sala, coreògraf d''Eufòria': "Estic al·lucinat amb el resultat, no m'ho esperava a TV3"

Entrevistem al coach i responsable de les coreografies del programa musical que triomfa a Catalunya: "El concert del Sant Jordi serà molt 'heavy'"

Publicat el 29 de maig de 2022 a les 00:18
Actualitzat el 01 de juny de 2022 a les 23:21

Entrevistem al coach i responsable de les coreografies del programa musical que triomfa a Catalunya: "El concert del Sant Jordi serà molt 'heavy'"

Per Sergio López

És el coreògraf i coach d'Eufòria, el programa estrella dels divendres a TV3. Albert Sala no havia treballat mai abans a TV3 tot i triomfar en diverses televisions estrangeres. Va fer coreografies per programes d'èxit com Factor X al Regne Unit, Dancing with the stars o So you think you can dance. També té carrera professional com a coreògraf en produccions cinematogràfiques nord-americanes, en anuncis de marques internacionals de moda i esport i en canals de televisió com ara Disney Chanel o productores com la Warner Brothers.

A Barcelona, lidera La Caja Negra, un nou estudi que compagina produccions de videodansa i formacions de ballarins i ballarines professionals. A les portes de la semifinal d'Eufòria, hem parlat amb ell perquè ens expliqui com viu l'èxit del programa des del backstage.

Titulars de l'entrevista a Albert Sala

  • "Vaig decidir marxar a Londres amb 17 anys i em vaig menjar la ciutat i em va permetre agafar experiència per Europa"
  • "És la primera vegada que treballo a Espanya en un programa de televisió. Em van escriure per Instagram i em van dir que tenien un projecte molt xul·lo"
  • "A l'estranger no hi ha límits, tot és possible. Tenen un pressupost i una ambició molt alta i es nota. A 'Eufòria' sempre faig jo el primer pas, intento ser creatiu i quan em diuen que no hi ha pressupost, no em rendeixo i busco alternatives"
Coaches d''Eufòria' (TV3)
  • "Trobo molt a faltar a la Llum. Aportava un punt de show que els altres no ens donen"
  • "És una pena que el Joan hagi marxat sense poder demostrar el potencial de veu que té"
  • "L'Edu és qui té més suport dels fans. S'ho va guanyar fent campanya arreu de Catalunya quan es va jugar la repesca després de ser eliminat"
  • "Els concursants van molt cansats. A vegades em diuen que tenen ganes que això s'acabi perquè tenen molta pressió"
Albert Sala
  • "El concert del Palau Sant Jordi serà molt 'heavy'. Serà un 2.0 de tot el que es pot veure a la televisió. Hi haurà foc i el que faci falta. Serà un show de somni"
  • Les meves expectatives s'han vist superades. Quan em van dir que es feia a TV3, vaig pensar: "Bueno, farem el que podrem. Però el resultat em va al·lucinar. És un abans i un després i espero que això segueixi"

Vídeo entrevista completa