El salt d'Ana Rosa Quintana a les tardes de Telecinco en substitució de Sálvame a partir del proper 4 de setembre ha desencadenat tota una sèrie de moviments a la resta de cadenes. La veterana presentadora de 67 anys presentarà TardeAR que arrencarà a les 16.00 de la tarda i s'allargarà fins les 19.00 o les 20.00. Un canvi que ha posat en alerta a totes les cadenes.
TV3 serà una de les que més canvis farà a les seves tardes. El Planta baixa d'Agnès Marquès començarà a les 17.30 i s'acabarà a les 19.15 amb la intenció de retenir als espectadors del Com si fos ahir. A banda, l'espai estrenarà un nou decorat i remodelarà bona part dels seus continguts.
De 16.45 a 17.30 apostarà per la sèrie El paradís de les senyores que ha liderat un any més les sobretaules de l'estiu. L'altre canvi arribarà a les 19.15, amb l'emissió del concurs Atrapa'm si pots que d'aquesta manera competirà amb l'exitós El Cazador de La 1. L'espai de Llucià Ferrer també estrenarà un nou decorat i plató als estudis que Mediapro té a Barcelona.
- 16.00: Com si fos ahir
- 16.40: El paradís de les senyores
- 17.30: Planta baixa
- 19.15: Atrapa'm si pots


Jordi González presentarà La Plaza a La 1
A La 1 també hi haurà canvis importants. A la sobretaula mantindrà el serial La Promesa, i a continuació; estrenarà Salón de té La moderna, una nova sèrie de producció pròpia que s'emetrà de 17.30 a 18.20, quan cedirà el pas a La Plaza, el nou magazín de Jordi González que tindrà una hora de durada i que s'estrenarà el 25 de setembre. El nou espai ocuparà la franja del concurs El comodín de La 1 que desapareixerà de la graella. En canvi, sí que seguirà el concurs El cazador.
- 16.30: La promesa
- 17.30: Salón de té La Moderna
- 18.20 La Plaza
- 19.20 El cazador
🚨 EXCLUSIVA: Las primeras imágenes de ‘Salón de té La Moderna’.
— La 1 (@La1_tve) August 20, 2023
Muy pronto, llega la nueva serie diaria de @RTVE, cuyo tema principal estará interpretado por @PastoraSoler.
La canción, titulada "La Moderna", está compuesta por Tony Sánchez-Ohlsson 👉https://t.co/0lQzmrS54K pic.twitter.com/w4x7327SSX
Antena 3 tampoc es quedarà curta. El gran canvi arribarà a la sobretaula amb el final de la sèrie Amar es para siempre després d'onze anys en antena. Segons va avançar Yotele, la cadena privada estrenarà Sueños de libertad, una nova sèrie ambientada en els anys 50. A la tarda, la cadena d'Atresmedia seguirà apostant per Sonsoles Ónega i el seu Y ahora Sonsoles que actualment ja s'emet de 18 a 20.00.
- 15.45: Amar es para siempre / Sueños de libertad
- 17.00: Pecado original
- 18.00: Y ahora Sonsoles
A La Sexta i Cuatro les tardes es mantindran com fins ara amb el Zapeando i Más vale tarde a la priemra i amb Todo es mentira i Cuatro al día a la segona.