La cadena intenta aprofitar el rebombori generat amb el fragment retirat, i ofereix un xec en blanc als periodistes de TV3
La nova privada 8TV, aprofita qualsevol oportunitat que troba pel camí per mirar d'arribar a l'audiència. Fins ara, la nova aposta no ha estat reeixida i s'ha quedat en un 0,3% de quota al setembre. Aquest dilluns, arran de la polèmica sorgida pel fragment eliminat del programa de TV3, 'Bricoheroes', la cadena ha llançat un nou dard contra TV3.
"Peyu, estem amb tu. Al 2021 no existeix la censura, només la llibertat d'expressió. Passa't a 8tv, vine amb nosaltres a passar-t'ho bé. T'esperem", va publicar el compte de Twitter de 8TV. Però la cadena va anar més enllà i el periodista i presentador d''El Circ' a 8TV, Frank Blanco, es va oferir als presentadors de l'espai satíric.
"Som un canal petit, però som un canal que intenta fer coses diferents i que intenta treballar amb llibertat, respectant la llei i els menors", va dir Blanco. Tot i això, va sorprendre amb una oferta: "Amics de 'Bricoheroes', estic en condicions, en nom de 8TV, de fer-vos una oferta perquè vingueu a 8TV".

"Us aviso que cobrareu menys, us ho dic per experiència pròpia. Però us ho passareu molt millor". Fins i tot, i de manera simbòlica, la cadena va oferir un xec en blanc firmat pel propietari de la cadena, l'italià Nicola Pedrazzoli. El programa de Blanco, també va revelar que havia pogut parlar amb en Peyu i que mantenia la seva versió contra la decisió de TV3.
En nom de #8tv, @Frank_Blanco presenta l'oferta a #Bricoheroes perquè vinguin a la cadena. #8TVBank pic.twitter.com/p69080CsIv
— 8tv.cat (@8tvcat) October 25, 2021