Eduard Fernández revela per primer cop que va ser addicte a l'alcohol i la cocaïna

L'actor català, que també explica haver patit depressió en alguns moment de la vida, va entrar en una clínica de desintoxicació

  • Eduard Fernández als Premis Goya 2025 -
Publicat el 10 de febrer de 2025 a les 09:58
Actualitzat el 10 de febrer de 2025 a les 12:02

L'actor Eduard Fernández ha revelat que, fa uns anys, va ser addicte a l'alcohol i a les drogues. "L'addicció fa vergonya i trigues temps a veure que tens un problema. Un addicte menteix i es menteix a ell mateix", ha assegurat.

L'intèrpret ho ha fet públic en una conversa emesa aquest diumenge amb Jordi Évole a La Sexta, just un dia després de rebre l'estatueta a millor actor protagonista als premis Goya pel seu paper a Marco

"Jo era addicte a l'alcohol, i ho barrejava amb cocaïna a èpoques. Prens un dos, tres, quatre xupitos i ja pots començar a funcionar", explica.

El també protagonista de l'aclamada El 47, ha detallat que, durant uns mesos, va estar ingressat en una clínica de desintoxicació. "El més important és que un dia t'adones que no pots tu sol i que necessites ajuda. I està bé saber que no ets un tarat, sinó que estàs malalt", afegeix.

 A Lo de ÉvoleFernández també parla d'alguns episodis de depressió, fins i tot quan era molt jove. En aquest cas, destaca la importància de la teràpia per sortir-se'n. Ara, que té seixanta anys, considera que està en un dels seus millors anys i que s'ho pren tot d'una altra manera.