Telecinco renova la seva imatge i llança un nou eslògan: "Al ritmo de tu vida"

La cadena de Mediaset introdueix una nova línia gràfica i sonora unificada per a les promocions dels seus espais a través d'un nou grafisme

Publicat el 13 de març de 2023 a les 08:45
Actualitzat el 13 de març de 2023 a les 12:09

Telecinco ha renovat la seva imatge de marca a partir d'aquest dilluns 13 de març. En plena etapa de canvis des de l'arribada de la nova direcció de Mediaset el passat mes de gener i en plena crisi d'audiències, el grup intenta aplicar un rentat de cara a la seva degradada imatge.

Sota l'eslògan "Telecinco, al ritmo de tu vida", la cadena ha llançat un nou disseny d'imatge de marca per a les seves autopromocions. El canvi consta d'una nova línia gràfica i sonora amb un grafisme "fàcilment identificables, senzills i molt visuals". Segons expliquen des del propi canal, l'objectiu del canvi és "transmetre a l'audiència l'esperit dinàmic i alegre que caracteritza a Telecinco".

El nou grafisme de Telecinco introdueix el llenguatge icònic de les emoticones sobre un fons groc, un nou color que entra en la paleta cromàtica dels tons habituals de la cadena. El blau habitual de Telecinco es manté com a color predominant de tota la línia gràfica, al costat d'altres declinacions de blaus, més identificatiu amb el color corporatiu de Mediaset, i el blanc per als textos.

Pel que fa a la tipografia que la cadena s'ha decantat per la Museu Slab en cursiva i sempre en minúscules.