Els televisors catalans han tornat a oferir a TV3 la primera posició en el rànquing de cadenes més vistes del mes. El canal públic ha encapçalat la llista amb un 14,5% de quota mitjana de pantalla, quatre dècimes per sobre respecte l'octubre i lluny del mínim que va registrar a l'estiu. TV3 aconsegueix el seu quart mes consecutiu en el primer lloc, després que al mes de juliol obtingués la segona plaça amb un 12,9% de quota respecte al 13,6% de La1. Amb els resultats del novembre, la catalana s'encamina a tornar a assolir el seu rècord anual. El mes de maig TV3 va registrar el seu pic d'audiències amb un 15,1% de share global.
La programació amb més públic és el Telenotícies. Els informatius de TV3 registren els seus millors resultats arran del pas de la dana per Catalunya, en què l'edició del vespre va assolir els 531.000 espectadors (22,8% share) el 3 de novembre, uns resultats similars als de l'edició del migdia per al mateix dia, que en va acumular 523.000 (30,2%). Amb edicions com les del dia 3, el Telenotícies migdia aconsegueix la seva millor xifra des del maig de 2020 i el Telenotícies vespre, des del març del 2023.
També sobre el temporal extrem de la dana, el 30 Minuts ha registrat el seu millor resultat des de l'abril del 2021 amb 437.000 espectadors (23,5%). El 3 de novembre l'espai dedicat a reportatges i documentals es va dedicar a explicar com va ser el pas dels aiguats pel País Valencià, així com les seves conseqüències més immediates sobre les pertinences i les vides dels veïns de l'Horta Sud sota el títol La dana més mortal.
L'arribada de les noves temporades del Joc de Cartes i El Foraster han contribuït, també, en el lideratge de TV3. El programa de Marc Ribas va adquirir 318.000 televidents (19,5%) en la seva estrena, que no va superar el rècord de la temporada anterior (445.000, 25,5%). El retorn de Quim Masferrer va aplegar 462.000 espectadors (24,1%) i va esdevenir el més vist del dia, tot i que no va superar el mig milió d'espectadors de la temporada anterior.
Pel que fa a la competidora de TV3, La1 es consolida en la segona posició amb un 9% de quota de pantalla global, la mateixa xifra de l'octubre. Els programes més cotitzats per part del canal públic espanyol a Catalunya han sigut La Revuelta i Aquí la Tierra. El programa de David Broncano s'ha endut el lideratge a la franja del prime time en diverses ocasions, com ara l'edició del 29 de novembre, en què el late night va acumular 285.000 espectadors (15,9%) i es va convertir en el tercer programa més vist de la jornada, per sota dels Telenotícies.
Aquí la Tierra continua frec a frec amb el seu competidor a TV3, l'Està Passant, i aconsegueix avançar-lo freqüentment. El 13 de novembre va assolir el pic d'audiències amb 295.000 televidents (15,7%) i va esdevenir el quart espai amb més audiència del dia, amb 15.000 espectadors més que el magazín de Natza Farré i Queco Novell. D'aquesta manera, el programa presentat per Jacob Petrus i Quico Taronjí pren força i supera definitivament la barrera dels 200.000 espectadors.
Antena 3 torna a posicionar-se al capdavall del podi amb un 8,1% de share general, en què els programes La Ruleta de la suerte i Cocina Abierta són els seus espais més vistos. El concurs de Jorge Fernández va registrar els seus millors resultats el 8 de novembre amb 190.000 televidents (16,2%), mentre que la cuina de Karlos Arguiñano va aplegar els seus màxims mensuals el dia 7 i el 26 amb 128.000 seguidors (14,4% de mitjana). Telecinco (7,7%) es fa quart amb el magazín La Mirada crítica, que ha arribat a acumular més de 40.000 espectadors en set jornades i ha arribat a anivellar-se amb Els Matins i el Tot es mou. Gran Hermano també es consolida a Catalunya amb l'edició del 15 de novembre com a clar exemple: 153.000 espectadors (20,4%), el màxim del mes.