Nit de joia per a TV3. El gran desplegament de la televisió pública de Catalunya, però a la final de la Copa del Rei ha collit els seus fruits: gairebé dos milions de persones van connectar en algun moment en les gairebé deu hores de cobertura que va desplegar la CCMA a l'estadi de La Cartuja de Sevilla. El futbol en obert torna a triomfar i aconsegueix una quota de pantalla immensa: un 36,1% durant el partit i un 38,8% de share durant la intensa pròrroga.
Les dades positives no finalitzen aquí: gairebé 1,5 milions de persones van estar pendents de les dues parts afegides després dels 90 minuts, on el Barça va aconseguir capgirar el marcador i endur-se el trofeu gràcies a un golàs de Jules Koundé. En concret, 1.427.000 espectadors de mitjana a TV3 en aquest període.
La plataforma 3Cat també va aconseguir fites històriques d'audiència: la retransmissió del partit és el contingut en directe més vist de la curta història del servei en streaming de la CCMA. A més, uns 150.000 dispositius únics van veure o escoltar continguts relacionats amb la final de la Copa del Rei a la plataforma, fos per TV3 o per Catalunya Ràdio.