L'últim "Crims" (27,1%) arrasa entre els joves (42,1%) i deixa a la competència per sota del 10%

TV3 lidera el dilluns (18,5%), seguida d'Antena 3 (10,7%), Tele 5 (8,2%) i La 1 (7,6%)

Publicat el 21 de juny de 2022 a les 08:27
Actualitzat el 21 de juny de 2022 a les 09:55

TV3 lidera el dilluns (18,5%), seguida d'Antena 3 (10,7%), Tele 5 (8,2%) i La 1 (7,6%)

L'últim episodi de la temporada del Crims de Carles Porta ho ha tornar a aconseguir. No només va ser líder una setmana més, sino que va ser un dels més vistos amb gairebé 600.000 espectadors i un 27,1%, la segona millor quota. Una xifra que es va disparar fins al 42,1% entre els joves de 13 a 24 anys. Els 8 capítols de la temporada tanquen amb una mitjana del 25,4%.

Audiència temporada 3 de Crims

  • Capítol 1. Kevin: 546.000 (23,0%)
  • Capítol 2. Isidre: 586.000 (25,0%)
  • Capítol 3. Manoli: 620.000 (25,7%)
  • Capítol 4. Sònia: 570.000 (26,6%)
  • Capítol 5. Iaia Anita I: 576.000 (24,3%)
  • Capítol 6. Iaia Anita II: 587.000 (27,6%)
  • Capítol 7. La noia de Portbou (I): 503.000 (24,1%)
  • Capítol 8. La noia de Portbou (II): 595.000 (27,1%)

Les bones dades van continuar a partir de les 23.10h, amb el capítol repetit del cas Castell que va mantenir a 259.000 espectadors i un 16,4%. La resta de cadenes va quedar per sota del 10%: El Hormiguero (9,6%) i Masterchef (9,9%). Aquestes dades i el fet que TV3 va aconseguir els 7 espais més vistos del dia (els dos episodis de Crims, TN Vespre, TN Migdia, TN Comarques, Cuines i Com si fos ahir), van catapultar a la cadena a un excel·lent 18,5% de quota diària.

20/06