Bones notícies per a la televisió pública de Catalunya. TV3 manté el lideratge del cap de setmana, amb una audiència diària mitjana per sobre de totes les seves competidores. Tot i tenir un rival dur dissabte, el Barça contra el Betis, la cadena ha mantingut el nivell, amb xifres destacables especialment diumenge. La no-ficció i el documental han tornat a ser garanties a casa nostra. El 30 minuts, amb Estaf@ts, va aconseguir una immensa dada d'audiència: 379.000 espectadors de mitjana i un 19,9% de share. A més, just després, l'episodi de Dones en lluita, el documental dirigit per Txell Feixas, va arreplegar 214.000 persones i un 12,5% de quota. El prime time de diumenge, indiscutiblement per a TV3.
Dissabte, els serveis informatius de la cadena van mantenir el tipus (el TN Migdia del Cap de setmana va ser insuperable, amb 340.000 i 26,6%), però l'empat del Barça contra el Betis a les nou del vespre va registrar 287.000 persones i un 16,6% de share. No és la millor dada dels blaugranes a casa nostra pel que fa a audiències televisives, però tampoc és la pitjor. En diverses ocasions, especialment entre setmana, ni tan sols havia entrat en el top 10 de la graella dels espais més vistos a Catalunya.
Malgrat el futbol, Col·lapse va aconseguir no ser relegat a posicions inferiors i va marcar un potent 13,4% de quota, amb 185.000 espectadors. Aquest cap de setmana el cinema en obert no ha gaudit de tant protagonisme, però diverses pel·lícules han registrat xifres d'audiència notables. És el cas de diumenge, a La 1, amb el film It's complicated, amb Meryl Streep i Alec Baldwin (176.000 i 12,9%), a TV3, amb Crims a Barcelona: mort sota l'aigua, un telefilm alemany de 2017 que va aconseguir 169.000 persones de mitjana i un 12,2% de share.