El Catalunya - Costa Rica ha estat la millor notícia per a TV3 d'aquest dimecres. El partit amistós per celebrar el 125è aniversari de la Federació Catalana de Futbol ha aconseguit reunir 134.000 persones davant el televisor, amb una quota de pantalla del 12,1%, en una franja de la tarda que la televisió pública té problemes per acabar de fer funcionar. La victòria catalana per 2 gols a 0, a més, va gaudir d'un gran escenari amb l'Estadi Johan Cruyff ple amb 5.000 persones a les grades.
🔥 EL GOL DE LA SENTÈNCIA!
— Esport3 (@esport3) May 28, 2025
⚽️ Carles Aleñá fa el segon i pràcticament sentència la victòria catalana
⚔️ Catalunya 2⃣-0⃣ Costa Rica #CatalunyaCostaRica3Cat
▶️ https://t.co/1AmxHPryv8 pic.twitter.com/wD7zUJLQfm
D'altra banda, El Hormiguero ha tornat a golejar La Revuelta. Ara, amb un duel d'actors en què s'han imposat Pablo Motos i Elsa Pataky amb 200.000 espectadors a Catalunya (15,% del share), molt per sobre de David Broncano i Jaime Llorente, que no han entrat al top 20 català de programes més vistos. Al conjunt de l'Estat, 1.921.000 persones han vist El Hormiguero, per 1.254.000 que han seguit La Revuelta.
Trancas y Barrancas consiguen las mejores respuestas de @ElsaPataky_ #ElsaPatakyEH pic.twitter.com/nikwQ2ahs5
— El Hormiguero (@El_Hormiguero) May 28, 2025
Amb tot, TV3 ha tornat a liderar el dia, amb un 13,1% de quota mitjana diària. En segona posició, Antena 3 va aconseguir un 10,4% i La 1 un bon 7,9% tot i les modestes dades del late night. La Sexta ha mantingut la bona tendència de les darreres jornades amb un 7,1% del share i, més lluny, Telecino i Cuatro no han aconseguit competir amb la competència en la televisió privada i s'han quedat amb un 6% i un 3,8% respectivament.