La1 ha desbancat TV3 i ha posat David Broncano al capdavant de la nit d'aquest dimarts a Catalunya. Fins a 210.000 espectadors (10,9% de quota de pantalla) han seguit les entrevistes del presentador de La Revuelta, aquest cop, centrades en el món de la interpretació i la música indie. El primer convidat de la nit ha sigut l'actor madrileny Hugo Silva (Los Hombres de Paco, El Ministerio del tiempo), que ha aprofitat la visita per presentar Desmontando a Lucía, el thriller amb tints de comèdia que estrenarà als cinemes aquest 29 de novembre. Lluny de parlar sobre la pel·lícula, l'actor ha recalcat l'estreta relació que té amb el surf i la seva curta trajectòria com a venedor de perfums abans de saltar a la interpretació professional. El grup de rock alternatiu Biznaga ha pres el relleu d'Hugo Silva per xerrar sobre precarietat juvenil i presentar el seu nou àlbum ¡Ahora!, tot oferint un tast de la seva música per al públic de La Revuelta.
El Hormiguero ha ocupat la segona posició en la franja del prime time, tant a Catalunya com a tot l'Estat. El late show de Pablo Motos acumula 162.000 espectadors (8,9%) als televisors catalans amb l'entrevista a David Bisbal. El cantant de la primera edició d'Operación Triunfo ha acudit per 20a vegada al plató de Trancas i Barrancas per parlar sobre Todo es posible en Navidad, el nou disc que acaba d'estrenar. La visita de Bisbal, que ha inclòs jocs i preguntes sobre la seva vida personal durant l'època nadalenca, tampoc ha aconseguit seduir als televidents espanyols i n'ha obtingut gairebé 200.000 menys que el seu competidor de La1 (2,09 milions contra 2,26). De fet, La Revuelta ha sigut l'espai més vist de la jornada a Espanya, mentre que El Hormiguero ha baixat fins a la quarta posició del rànquing general.
TV3 ha trencat la seva bona ratxa a la nit. La cadena pública catalana ha acumulat gairebé una setmana d'èxits en la franja del prime time, en què destaca el cas d'El Foraster aquest dilluns, que fins i tot va ser l'espai més vist de la jornada. La televisió torna a punxar en el Sense Ficció. La setmana passada l'estrena dels tres capítols de Murs de Silenci: Gran Escala 2000 es van endur el lideratge en quota de pantalla (12,5%), tot i que no va apropar-se a les xifes de La Revuelta (179.000 espectadors per a TV3, 227.000 per a La1). Aquest cop, ha sigut incapaç de superar a cap dels seus principals competidors. El documental Hola, aquí tens el meu penis ha abaixat els resultats de la setmana anterior i se situa en el tercer lloc a la franja del prime time. La producció, que tracta sobre les fotografies sexuals no desitjades a l'entorn digital, ha aplegat 154.000 televidents (8,2%).
La quota de pantalla de TV3 ha experimentat una embranzida amb el Zona Champions, que ha aconseguit un 11,8% de share. El repàs de la victòria del Barça envers el Stade Brest ha reunit 129.000 aficionats als televisors, que han pogut presenciar els gols de Robert Lewandowski i Dani Olmo que han permès que el club català avanci en la Lliga de Campions i assoleixi la segona posició. L'anàlisi a càrrec de Jordi Grau, emès per a TV3 i Esport 3 simultàniament, s'ha equiparat en quota de pantalla amb Gran Hermano. El reality de Telecinco ha quedat segon a la franja de la mitjanit amb 85.000 teleespectadors, que han seguit la vida dels habitants de la casa de Guadalix de la Sierra que s'enfrontaran el dijous a la gala d'eliminació.
Malgrat no aconseguir cridar l'atenció al prime time, TV3 ha tornat a ser líder de la jornada amb un 15,1% de quota mitjana de pantalla. El Telenotícies del vespre ha sigut el més vist del dimarts (360.000, 19,5%), seguidament de l'edició del migdia (336.000, 27,6%). Cuines (22,8%) i Està passant (17,2%) encapçalen les franges de la sobretaula i la de les 20:00, mentre que La Promesa (15,9%) torna a guanyar La Selva (12%). La telenovel·la de La1 premiada amb un Emmy Internacional ha sigut el quart espai més vist per a la cadena pública espanyola (mitjana de 9,1%), per sota de La Revuelta, Aquí la Tierra (12,5%) i el Telediario del vespre (10,1%). Antena 3 torna a prendre-li la segona posició en el rànquing general amb un 9,5% de share global, amb les notícies del migdia (13,4%) i les del vespre (9,3%) i les del migdia (13,4%) com a espais amb més audiència per a la televisió privada a Catalunya.