«La Revuelta» es cruspeix el final de «Soc i seré»: què ha passat en el prime time perquè TV3 perdi davant La 1?

Audiències

El Telediario de Televisió Espanyola registra una de les millors dades de públic en els últims mesos en una jornada que 3Cat guanya per la mínima

Publicat el 05 de novembre de 2026 a les 10:13

Patacada en el prime time de dimecres. La Revuelta va aconseguir superar el final ajornat del Soc i seré d'Àngel Llàcer en una jornada anòmala per a TV3. El programa de David Broncano va aconseguir un contundent 14,2% de quota de pantalla gràcies a la visita dels actors internacionals Joseph Zada i McKenna Grace.

Tots dos són protagonistes de la nova pel·lícula The Hunger Games: Sunrise on the Reaping, la nova entrega de la famosa saga de pel·lícules que adapten la saga homònima de llibres. Fins a 212.000 espectadors, de mitjana, van decidir apostar per Televisió Espanyola aquest 4 de novembre a la nit. El programa va aconseguir un 33,2% de quota en el públic entre 25 i 44 anys, però també un 24,8% entre els nens i joves d'entre 4 i 12 anys.

El problema va ser per al canal principal de 3Cat. El concurs de Llàcer, que va haver de patir un ajornament la setmana passada per la tragèdia ferroviària de Toledo, no va aconseguir l'impacte que esperaven des de Sant Joan Despí. El Soc i seré ha anat de més a menys, tot i que aquesta darrera entrega ha aconseguit superar el mínim històric que va registrar fa dues setmanes. En detall, aquest dimecres 4 de novembre es va embutxacar un 10,5% de quota de pantalla i fins a 153.000 espectadors de mitjana. 

TV3 va estar a punt de perdre contra Antena 3. El Hormiguero va rebre una de les visites més clàssiques de la seva història: Miguel Ángel Revilla, qui va ser president de Cantàbria durant 16 anys (en dos períodes diferents), va conversar amb Pablo Motos en plena precampanya per "abordar totes les qüestions d'actualitat". En concret, el programa va registrar un 9,8% de share en prime time a Catalunya i va aconseguir 149.000 espectadors de mitjana.

El Telediario registra una de les millors dades

Una de les grans sorpreses de la jornada del 4 de novembre la va protagonitzar el Telediario de Televisió Espanyola. L'edició de les nou del vespre que presenta Pepa Bueno va aconseguir una de les millors dades dels darrers mesos a casa nostra: 319.000 espectadors de mitjana, catapultant els informatius de La 1 al tercer lloc d'espais televisius més vistos a Catalunya. En quota de pantalla va crèixer fins al 18,6% de share, mantenint-se lluny d'un Telenotícies Vespre que segueix absolutament líder (479.000 i 27,9%), però que apuntala la posició d'RTVE al país en un context preelectoral. 

L'edició del Telediario del migdia també va aconseguir bones dades (191.000 i 14,8%), com també ho va fer l'Aquí la Tierra (191.000 i 12,7%), l'endemà de rebre un Premi Ondas per la seva cobertura de l'eclipsi total. Ara bé. una de les grans sorpreses provinents d'RTVE van ser les dades del Saber y Ganar a La 2Cat amb 139.000 espectadors de mitjana i un 10,7% de share.

És més, el canal en català d'RTVE va aconseguir la millor quota diària de la temporada, amb un contundent 4,3%, el dia que estrenaven el múltiplex. TV3 va liderar el dia amb un 14,1%, guanyant per poc a La 1, que va quedar-se amb un 13,7%.

Escull El Món de la Tele com la teva font preferida de Google